網友委託翻譯~

P.S. P.D.A.似乎有public display of affection(當眾表示感情)的意思

 

Kiss Me Quick

 

 

Baby, I've been searching

寶貝 我已經找了好久

Searching through these crowds

在人海中不斷尋找

To maybe find someone who knows what I'm about

希望能找到真正了解我的人

All these excuses, too young to settle down

以前我總說著還太年輕不想定下來這種藉口

So it's crazy what you got me doing now

但現在妳卻這樣抓住我的心 這太瘋狂了

 

Hold up baby

寶貝 暫停一下

You know you drive me crazy

我相信妳也知道妳讓我為妳瘋狂

And I want everybody to know

我甚至希望每個人都能知道

 

I'm down

我服了妳

Nobody's looking right now

現在沒有人在注意我們

Ain't no time for messing around

沒時間慢慢耗了

But it won't take a minute

這不需要太久的

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

Let's act out feeling, right here

讓我知道妳的感覺 此時此地

Make this unforgettable

讓這個吻令妳無法忘懷

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

 

No we don't know what tomorrow's gonna bring

我們不能預知未來會帶給我們甚麼精彩

So don't put the pause on giving everything, yeah

所以請別停止付出妳的愛

You got me hooked on your P.D.A.

妳的大方熱情讓我為妳著迷

Wait a minute, wait a minute

等一下 一下就好

Before you go away, baby

別那麼急著離開我 寶貝

 

Hold up baby

寶貝 暫停一下 

You know you drive me crazy

我相信妳也知道妳讓我為妳瘋狂

And I want everybody to know

我甚至希望每個人都能知道

 

I'm down

我服了妳 

Nobody's looking right now

現在沒有人在注意我們 

Ain't no time for messing around

沒時間慢慢耗了 

But it won't take a minute

這不需要太久的 

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻 

Let's act out feeling, right here

讓我知道妳的感覺 此時此地 

Make this unforgettable

讓這個吻令妳無法忘懷 

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

 

Kiss me quick baby[x3]

快速地給我一個吻吧 

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

 


Put your lips right here

將妳的唇貼上我的

Then your body will follow

妳的身體會跟上的

Put your hands on my face

用妳的雙手扶著我的臉

Don't worry about tomorrow

不必擔心明天

Make sure you're feeling that magic

盡情享受那樣的魔法吧

Before you disappear

在妳消失以前

You got me baby

妳抓住我的視線了

You got me baby

妳真的讓我愛上妳了

 

I'm down

我服了妳 

Nobody's looking right now

現在沒有人在注意我們 

Ain't no time for messing around

沒時間慢慢耗了 

But it won't take a minute

這不需要太久的 

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻 

Let's act out feeling, right here

讓我知道妳的感覺 此時此地 

Make this unforgettable

讓這個吻令妳無法忘懷 

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

 


Kiss me quick baby[x3]

快速地給我一個吻吧

Baby come kiss me quick

寶貝 給我一個迅速的吻

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()