close

  

Austin的最新單曲!!!

一首完完全全就是舞曲的歌呢!

MV好帥阿~

他身材好好~XD(重點誤

Austin真的挺會跳舞的~~

不過雖然說是舞曲

但是歌詞真的好棒!!

有打動到我的心~~

超好聽的一首歌!!

 

 

幕後花絮!!

大概2分30那邊Austin翻白眼好可愛阿!!

最後面也好可愛!

 

What About Love

 

I-I’m feeling your thunder 

我 我感覺的到妳心中的閃電
The storm’s getting closer

暴雨已經接近 
This rain is like fire 

這場雨像火在燒
And my-my world’s going under 

而我 我的世界在崩解
And I can’t remember 

而我完全記不得
The reason that you cut off the light

妳把光明從我身邊帶走的原因

You’re moving on, you say 

妳離開了我 妳說
Here I stay 

我會留在這
I’ll take this pain

我會承受這些痛苦

Yeah, I can, I can

耶~ 我能承受 我能承受

 

What about love? 

我們之間的愛呢?
What about our promises? 

我們許下的承諾呢?
What about love?

我們之間的愛呢? 
You take it all and leave me nothing 

妳帶走一切 只留下空虛
What about love? 

我們之間的愛呢?
What about us ’til the end? 

那些"陪你到永遠"的諾言呢?
What about love? 

我們之間的愛呢?
You cut my wings, now I am falling 

妳切斷我的翅膀 現在我迅速墜落
What about love? 

我們之間的愛呢?

What about love?

我們之間的愛呢? 


Why you're colder than winter? 

為什麼妳變的比冬天還冷漠
You’re switching the picture 

妳把所有我們的照片全都換掉
You used to be perfect, yeah (yeah) 

妳曾經那麼完美 耶~(耶~)
Once you’re hot like the summer 

曾經妳像夏天一樣熱情
Please help me remember 

請幫助我記得
The reason that you said “bye bye bye” 

妳對我說"再見"的原因

You’re moving on, you say 

妳離開了我 妳說
Here I stay 

我會留在這
I’ll take this pain 

我會承受這些痛苦
Yeah, I can, I can

耶~ 我能承受 我能承受

What about love? 

我們之間的愛呢?
What about our promises? 

我們許下的承諾呢?
What about love? 

我們之間的愛呢?
You take it all and leave me nothing 

妳帶走一切 只留下空虛
What about love? 

我們之間的愛呢?
What about us ’til the end? 

那些"陪你到永遠"的諾言呢?
What about love? 

我們之間的愛呢?
You cut my wings, now I am falling 

妳切斷我的翅膀 現在我迅速墜落
What about love? 

我們之間的愛呢?

What about love?

我們之間的愛呢?

Uh uh uh uh uh uh uh uh 

嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 
What about-what about love? 

我們之間 我們之間的愛呢?

Uh uh uh uh uh uh uh uh 

嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 
What about-what about love? 

我們之間 我們之間的愛呢?

Uh uh uh uh uh uh uh uh 

嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 
What about-what about love? 

我們之間 我們之間的愛呢?

Uh uh uh uh uh uh uh uh 

嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 嗯 
What about-what about love? 

我們之間 我們之間的愛呢?

You’re moving on, you say 

妳離開了我 妳說
Here I stay 

我會留在這
Watching every night get colder 

看著每個夜晚愈變愈冷
You’re moving on, you say 

妳離開了我 妳說
Here I stay 

我會留在這
I’ll take this pain 

我會承受這些痛苦
Yeah, I can, I can

耶~ 我能承受 我能承受
 
What about love? 

我們之間的愛呢?
What about our promises? 

我們許下的承諾呢?
What about love? 

我們之間的愛呢?
You take it all and leave me nothing 

妳帶走一切 只留下空虛
What about love? 

我們之間的愛呢?
What about us ’til the end? 

那些"陪你到永遠"的諾言呢?
What about love? 

我們之間的愛呢?
You cut my wings, now I am falling 

妳切斷我的翅膀 現在我迅速墜落
What about love?

我們之間的愛呢?

What about love?

我們之間的愛呢?

What about-what about 

我們之間 我們之間
What about love?

我們之間的愛呢? 
What about-what about 

我們之間 我們之間
What about love?

我們之間的愛呢?

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()