兩個月前剛出來的新MV呢~

之前會注意到他也是因為偶然在音樂頻道看到這支MV

覺得他長的超帥!!

而且他還會跳一點舞呢~

P.S Biz Markie是一位來自紐約的 hip - hop 說唱藝人

 

Say You're Just A Friend

 

Hey hey baby you've been on my mind I knew you for a long time
嘿 嘿 寶貝 妳闖進我的腦海很長一段時間了
But I've been thinking baby that you should know (oh oh yeah eh uh)
但我在想 寶貝 妳應該要知道(喔 喔 耶 恩 哼)
Hey hey baby can we compromise I really want you to be mine
嘿 嘿 寶貝 我們能不能妥協 我真的想要妳成為我的
I've got a million places that we could go (o, oh yeah uh)
我能想到一百萬個我們能一起去的地方(喔 喔 耶 恩)

I wanna be your everything,
我想要成為妳的一切
I want to be the one you need
我想要成為妳唯一需要的人
So tell me where ya been all my life,
所以告訴我 我這一生的其他時間妳都去哪了
Gonna make you mine tonight
今晚我會讓妳成為我的


Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友
 
Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友

Hey hey baby we've been on the phone
嘿 嘿 寶貝 我們在電話上聊天
Spending time together alone,
單獨在一起花時間
But every time we talk the words don't come out right
但每當我們聊天時 說出來的話總是和想的不同 
Oh oh, yeah e uh
喔 喔 耶 恩 哼

Hey hey baby when I look in your eyes
嘿 嘿 寶貝 當我看進妳雙眼
I can tell that you're holding something inside
我能說 在妳內心深處 妳正緊抓著某個東西
I've been thinking bout you you you
我一直在想妳 妳 妳
I've been thinking bout me me me
我一直在想我 我 我

I wanna be your everything,
我想要成為妳的一切
I wanna be the one you need
我想要成為妳唯一需要的人
So tell me where ya been all my life,
所以告訴我 我這一生的其他時間妳都去哪了
Gonna make you mine tonight
今晚我會讓妳成為我的


Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友
 
Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我所需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友

[Flo Rida]
In Carol City spent most of my nights,
在卡羅爾市度過我大部分的夜晚
Tryna make the world whistle
試著讓整個世界呼嘯
It's a hell of a life
這是個我人生的地獄
How I made them all get low
我如何讓他們全都變的消極
Bring it back right around
帶它回來我身邊
Let the good times roll feeling good right now
讓那些美好時光馬上變的更美好
But I remember Biz Markie
但我記得Biz Markie
1989 or maybe 90,
在1989年 又或者是1990年
Came to me like a song I wrote,
跑來找我 說他喜歡我寫的一首歌
Cutting class
我翹課
Chasing you 'cause you're all I want
追著妳 因為妳是我唯一想要的
Like you, you got what I need,
喜歡妳 妳擁有我需要的一切
And if not I'll just pretend
而要是妳否定 我會假裝
Until I can get your friend
直到我能和妳的朋友混熟
I'm playing through
我會堅持到底
But maybe there's a little truth sprinkle in 'em,
但也許那裡有一些事實
We be catching eyes and I can see the twinkle in 'em
我們對上眼 而我能看到妳眼中的閃光
Thought we'd be together until I seen the wrinkle in 'em
以為我們能在一起直到我們變老
But I guess not
但我想 這應該不可能吧


Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友
 
Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友
 
 
Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友
 
Hey baby you, you got what I need
嘿 寶貝 妳 妳擁有我需要的一切
But you say you're just a friend
但妳說妳只是個朋友
Yeah you say you're just a friend
耶 妳說妳只是個朋友

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()