非常溫柔的一首歌~

跟Austin目前的其他單曲都不太一樣

在這部影片中Austin還親自彈琴伴奏

真是的~為什麼你們又會彈鋼琴又會彈吉他啦!!

 

Heart in my Hand

 

 

Well, let's go back to the day

讓我們再回到那些日子

When I saw your face for the very first time

回到我第一次見到妳時

Well let's go back again when I held your hand

讓我們回到我緊握妳的手時

And stare into your eyes

回到我直直望入妳的雙眼時

 


Cause I knew you were the one

因為我知道妳就是我的唯一

With you,my life has just begun

和妳在一起 我的人生才開始

Baby, you can count on me

寶貝 妳能依賴我


Cause your heart-t-t is in my hand

因為我已緊緊握住妳的心

Cause your heart-t-t is in my hand

因為我已緊緊握住妳的心

Oh woah-oh 

喔 喔~ 喔

Yeah

耶~


Well let's go back in time 

讓我們回到從前的時光

Always knew that you'd be mine

回到我明白"妳是我的"時

And I'm never gonna find someone as beautiful as you, girl

而我永遠不能找到像妳一樣美麗的女孩

Got my hand right your waist

我的手攬住妳的腰

Look in your eyes

深情的望著妳的眼

Kiss your lips, touch up on your face

吻妳的唇 撫摸妳的臉龐

Can't forget the way I see you smile

我永遠無法忘記妳的笑容

 


Cause I knew you were the one

因為我知道妳就是我的唯一

With you, my life has just begun

和你在一起 我的人生才開始

Baby, you can count on me

寶貝 妳能依賴我


Cause your heart-t-t is in my hand

因為我已緊緊握住妳的心

Cause your heart-t-t is in my hand

因為我已緊緊握住妳的心

O-o-oh yeah

喔~~ 耶

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()