滿輕快的一首歌!

 

Cover Girl

 

I don't know why you always get so insecure

我不知道為什麼妳總是這麼對自己沒信心
I wish you could see what I see when you're looking in the mirror

我希望妳能在妳望向鏡子時看到我所看到的妳
And why won't you believe me when I say

而妳為什麼不願相信我說的話
That to me you get more beautiful, everyday

在我眼中 妳每天都變的更漂亮

When you're looking at the magazines

當妳看著雜誌
And thinking that you'll never measure up

想著妳永遠不可能登上雜誌封面
You're wrong

妳錯的離譜

Cause you're my cover, cover girl

因為妳是我心中的的封面女郎
I think you're a superstar, yeah you are

我覺得妳已經是個超級明星 耶 妳真的是
Why don't you know

為什麼妳不明白
Yeah, you're so pretty that it hurts

耶 妳漂亮的令人難以呼吸
It's what's underneath your skin

這就是真實的妳
The beauty that shines within

在妳的內心閃閃發亮的美麗
You're the only one that rocks my world

妳是唯一一個搖滾我世界的女孩
My cover girl

我心中的封面女郎
Oh, my cover girl

喔 我心中的封面女郎

You walk in rainboots on a perfect summer day

妳在晴朗的夏日穿著雨靴走在街上
Somehow you always see the dark side, when everything's okay

不知道為什麼妳總是看見事情的黑暗面 儘管一切都沒事
And you wear baggy clothes that camouflage your shape

而妳總是穿著寬鬆的衣服掩飾妳的身材
Whoa, but you know that I love you, just the way you're made

喔~ 但妳知道我愛妳 愛真正的妳
When you're looking at the magazines

當妳看著雜誌
And thinking that you're just not good enough

想著妳根本還不夠好
You're so wrong, baby

妳錯的離譜 寶貝

 
Cause you're my cover, cover girl

因為妳是我心中的封面女郎
I think you're a superstar, yeah you are

我覺得妳已經是超級明星 耶 妳真的是
Why don't you know

為什麼妳不明白
Yeah, you're so pretty that it hurts

耶 妳漂亮的令人難以呼吸
It's what's underneath your skin

這就是真實的妳
The beauty that shines within

在妳的內心閃閃發亮的美麗
You're the only one that rocks my world

妳是唯一一個搖滾我世界的女孩
My cover girl

我心中的封面女郎

Got a heart of gold, a perfect original

有一顆黃金做的心臟 完美又真實
Wish you would stop being so hard on yourself for a while

希望妳能停止對妳自己這麼嚴苛 即使只是一下下
And when I see that face

而當我看見那種表情
I'd try a thousand ways

我會嘗試幾千種方法
I would do anything to make you smile

我願意做任何事 只為讓妳微笑

Cause you're my cover, cover girl

因為妳是我心中的封面女郎
I think you're a superstar, yeah you are

我覺得妳已經是超級明星 耶 妳真的是
Why don't you know

為什麼妳不明白
Yeah, you're so pretty that it hurts

耶 妳漂亮的令人難以呼吸
It's what's underneath your skin

這就是真實的妳
The beauty that shines within

在妳的內心閃閃發亮的美麗
You're the only one that rocks my world

妳是唯一一個搖滾我世界的女孩
My cover girl

我心中的封面女郎
Oh woah oh oh oh, my cover girl

喔 喔~ 喔 喔 喔 我心中的封面女郎
Oh woah oh oh oh, my cover girl

喔 喔~ 喔 喔 喔 我心中的封面女郎

Whoa oh, my cover girl

喔~ 喔 我心中的封面女郎
Whoa oh, my cover girl

喔~ 喔 我心中的封面女郎

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()