這首超好聽的!!!我覺得我愛上這團了:))

這張Always 18 EP裡的歌都滿不錯聽的~~

歌詞很棒喔:) 

我其實分不太出來主唱Tyler跟Keyboard手兼主唱的Cameron的聲音耶:( 

 

 

Hollywood Ending

 

 

You said I'll always be your best friend 

妳說我會永遠是妳最好的朋友

You said nobody knows you like me 

妳說沒有人比我更了解妳

I'm the guy that always keeps you laughing 

我是那個總是讓妳大笑的男孩

I'm the guy you said you'll always need 

我是那個妳說妳會永遠需要的男孩

So tell me why do you have that boyfriend 

所以告訴我 為什麼妳要交那個男朋友

Maybe I should learn to make you cry

也許我該學學怎麼讓妳哭

Everytime you put your arms around him 

每當妳把妳的雙臂環繞著他

It seems so very obvious my best friend lips deserve your kiss 

這其實很明顯的 我最好的朋友的雙唇值得你的吻


So tell me where's my hollywood ending I keep expecting

所以告訴我 我的好萊塢式結局呢 我一直在期待

Now that I've said all my lines haven't gotten

現在我說完我全部的台詞了 卻還沒等到

My hollywood ending but I'm still betting 

我的好萊塢式結局 但我依然打賭

That your heart will mend and we'll be more than friends 

妳的心會被修復 我們不會只是朋友

Where's my hollywood ending my hollywood ending, yeah 

我的好萊塢式結局呢 我的好萊塢式結局 耶


Always the same with you and your boyfriends 

妳和妳的男朋友總是那樣

You always say they should be more like me 

妳總是說他們應該要更像我一些

Every word is freaking out this best friend 

最好的朋友這個詞的每個字都令我害怕

It seems so very obvious their lips they don't deserve your kiss 

這其實很明顯的 他們的雙唇不值得妳的吻

Been waiting for your love like this 

我一直都像這樣在等待著妳的愛

 

 

So tell me where's my hollywood ending I keep expecting 

所以告訴我 我的好萊塢式結局呢 我一直在期待

Now that I've said all my lines haven't gotten 

現在我說完我全部的台詞了 卻還沒等到

My hollywood ending but I'm still betting  

我的好萊塢式結局 但我依然打賭

That your heart will mend and we'll be more than friends  

妳的心會被修復 我們不會只是朋友

 


When the credits start to roll and you're still by his side 

當信用開始散失 而妳依然待在他身邊

Its right in front of my eyes but I'll keep expecting 

這事實就擺在我眼前 但我還是會繼續期待

There's a hollywood ending 

我會擁有自己的好萊塢式結局

There's a hollywood ending

我會擁有自己的好萊塢式結局 


You said I'll always be your best friend yeah!

妳說我會永遠是妳最好的朋友 耶

Always the same with you and your boyfriends 

妳和妳的男朋友總是那樣

It seems so crazy obvious my best friend lips deserve your kiss 

這其實很明顯的 我最好的朋友的雙唇值得你的吻

Been waiting for your love like this

我一直都像這樣在等待著妳的愛

 

 

So tell me where's my hollywood ending I keep expecting  

所以告訴我 我的好萊塢式結局呢 我一直在期待

Now that I've said all my lines haven't gotten  

現在我說完我全部的台詞了 卻還沒等到

My hollywood ending but I'm still betting   

我的好萊塢式結局 但我依然打賭

That your heart will mend and we'll be more than friends   

妳的心會被修復 我們不會只是朋友 

 

When the credits start to roll and you're still by his side  

當信用開始散失 而妳依然待在他身邊

Its right in front of my eyes but I'll keep expecting  

這事實就擺在我眼前 但我還是會繼續期待

There's a hollywood ending 

我會擁有自己的好萊塢式結局

A hollywood ending 

我的好萊塢式結局

A hollywood ending

我的好萊塢式結局 

A hollywood ending

我的好萊塢式結局

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()