MV裡那個男生也太衰了XD

這首歌很好聽~歌詞也很可愛!

誰說世界上一定只有白馬王子呢~我願意當你的白馬公主!!:)

PS.homecoming game:國外學校在10月初返校時會舉辦橄欖球或是棒球之類的比賽作為開始

 

Princess Charming

 

 

You woke up, head aches

你早上醒來 頭痛的不得了

Car won't start and you're already late

車子發不動 而你已經遲到了

So you drove fast, too fast

所以你開得很快 有點太快了

Yeah, that was a cop you passed

耶 就這樣經過警察面前

 

Teacher pulled a pop quiz, that's right

老師突然來個隨堂考 這下可好

Probably shoulda told ya wish you

也許早就該先跟你說

Studied last night

希望你昨晚有讀書

So you head out lunch time

所以你到餐廳去吃午餐

Nevermind your cards declined

算了吧 你的午餐卡沒錢了


When life gets this rough

當生活變的這麼艱難

Don't need to be so tough

你不需要故作堅強


This time

這一次

This time

這一次

Everything

一切

Everything will be alright

切都會沒事

When the clock strikes midnight

當午夜鐘聲響起

I'm gonna be your hero

我會成為你的英雄

Oh oh oh

喔 喔 喔 

Putting on my best dress

穿上我最好的禮服

Oh oh oh

喔 喔 喔 

So baby don't stress

所以 寶貝不要有壓力

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔

I'll be your princess charming

我會成為你的白馬公主


You had a bad day, today

你今天過的不怎麼樣

Lost homecoming game

輸掉了返校比賽

You're the one to blame

所有人都怪到你頭上

Called your best friend

打給你最好的朋友

But he bailed

但他居然拒接

Straight to voicemail

直接轉進了語音信箱


When life gets this rough

當生活變得這麼艱難

Don't need to be so tough

你不需要故作堅強

 

 

This time

這一次

This time

這一次

Everything

一切

Everything will be alright

一切都會沒事

When the clock strikes midnight

當午夜鐘聲響起

I'm gonna be your hero

我會成為你的英雄

Oh oh oh

喔 喔 喔 

Putting on my best dress

穿上我最好的禮服

Oh oh oh

喔 喔 喔 

So baby don't stress

所以 寶貝不要有壓力

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔

I'll be your princess

我會成為你的公主


I know it's not the way

我知道這並不是

The story usually goes

一般的故事會有的劇情

I'm gonna sweep you off your feet

我會讓你為我神魂顛倒

Make your heart skip a beat

讓你的心跳停了一拍

If you've read the fairytales

如果你讀過其他童話故事

Where the boy saves the girl

那些王子拯救公主的老梗

Just stop

停一下

Cuz it's not the way it has to be

因為事情並不是總會像那樣發展

 

 

This time 

這一次

This time 

這一次

Everything 

一切

Everything will be alright 

一切都會沒事

When the clock strikes midnight 

當午夜鐘聲響起

I'm gonna be your hero 

我會成為你的英雄 

 

This time 

這一次

This time 

這一次

Everything 

一切

Everything will be alright 

一切都會沒事

When the clock strikes midnight 

當午夜鐘聲響起

I'm gonna be your hero 

我會成為你的英雄 

Oh oh oh 

喔 喔 喔 

Putting on my best dress 

穿上我最好的禮服 

Oh oh oh 

喔 喔 喔 

So baby don't stress 

所以 寶貝不要有壓力 

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔

I'll be your princess 

我會成為你的公主

I'll be your princess

我會成為你的公主

 

 

This time 

這一次

This time 

這一次

Everything 

一切

Everything will be alright 

一切都會沒事

When the clock strikes midnight 

當午夜鐘聲響起

I'm gonna be your hero 

我會成為你的英雄 

Oh oh oh 

喔 喔 喔 

Putting on my best dress 

穿上我最好的禮服 

Oh oh oh 

喔 喔 喔 

So baby don't stress 

所以 寶貝不要有壓力 

Oh oh oh oh oh 

喔 喔 喔 喔 喔

I'll be your princess charming 

我會成為你的白馬公主

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()