滿輕快的一首歌~

 

Still The One

 

[Liam]

Hello, hello, I know it's been awhile but baby

哈囉 哈囉 我知道已經過一段時間了 寶貝
I got something that I really wanna let you know, yeah

但我有一些事真的很想讓妳知道 耶
Something that I wanna let you know oh oh oh
有些事我真的很想讓妳知道 喔 喔 

 

[Louis]

You say you say that everybody that you hate me

妳說 妳說所有人都討厭我
Couldn't blame you cause I left you all alone, yeah

這不能怪妳 因為是我把妳獨自留下 耶
I know that I left you all alone

我知道我把妳獨自留下

 

[Harry]
And yeah, now I'm back at your door

耶 現在我回到妳的門口
You lookin' at me I'm sure

妳看著我 我很確定
I should've seen it before

我以前看過這種眼神
You're all I think about, baby
妳是我唯一想的人 寶貝

 

[All]

I was so stupid for letting you go

讓妳離開是我做過最蠢的事
But I know you're still the one

但我知道妳仍是我的唯一
You might have moved on

妳也許離開我的世界
But girl you should know

但女孩 妳該知道
That I know you're still the one

我知道妳仍是我的唯一


I know it's sayin' too much

我知道這是廢話
But I will never give up

但我永遠不會放棄
I was so stupid for letting you go

讓妳離開是我做過最蠢的事
But I know you're still the one

但我知道妳仍是我的唯一
I know you're still the one

我知道妳仍是我的唯一

[Niall]
Hello, hello, I'm really hoping you'll forgive me

哈囉 哈囉 我真的希望妳能原諒我
I keep talking, begging, tell me what I wanna hear, yeah

我不斷說著 求著 告訴我我想要聽到的 耶
Girl just tell me what I wanna hear
女孩 只要告訴我我想要聽到的

 

[Harry]

I tried, I tried to start again and find somebody

我試過 我試過找一個人重新開始
But I remember all the time and all the words we said, yeah

但我記得所有和妳在一起的時光和妳說過的每個字 耶
i cant get it out of my head yeah

我不能忘記這一切 耶

[Zayn]
Now I'm back at your door

現在我回到妳的門口
You lookin' at me I'm sure

妳看著我 我很確定
I should've seen it before

我以前看過這種眼神
You're all I think about, baby

妳是我唯一想的人 寶貝

[All]
I was so stupid for letting you go

讓妳離開是我做過最蠢的事
But I know you're still the one

但我知道妳仍是我的唯一
You might have moved on

妳也許離開我的世界
But girl you should know

但女孩妳該知道 
That I know you're still the one

我知道妳仍是我的唯一


I know it's sayin' too much

我知道這是廢話
But I will never give up

但我永遠不會放棄
I was so stupid for letting you go

讓妳離開是我做過最蠢的事
But I know you're still the one

但我知道妳仍是我的唯一

[All]
Hey you, you're still the one

嘿妳 妳仍是我的唯一
Hey you, you're still the one

嘿妳 妳仍是我的唯一
Hey you, you're still the one

嘿妳 妳仍是我的唯一
Hey you,

嘿妳 

 

[Harry]

you're still the one

妳仍是我的唯一

[All]

I know it's sayin' too much

我知道這是廢話
But I will never give up

但我永遠不會放棄
I was so stupid for letting you go

讓妳離開是我做過最蠢的事
But I know you're still the one

但我知道妳仍是我的唯一
I know you're still the one

我知道妳仍是我的唯一

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()