沒有任何人能取代自己喜歡.愛的人的位置!!

他就是唯一!!

 

Nobody Compares

 

[Niall]
You're so pretty when you cry when you cry

當妳哭時也很漂亮
Wasn't ready to hear you, say goodbye

還沒準備好聽妳說 再見
Now you're tearing me apart, tearing me apart

現在妳把我撕裂 把我撕裂
You're tearing me apart

妳把我的心撕裂

[Zayn]
You're so London, your own style, your own style

妳好有英倫風 妳的獨特風格 妳的獨特風格
We're together its so good, so girl why

我們在一起時感覺很棒 所以女孩
are you tearing me apart, tearing me apart

為什麼妳把我撕裂 把我撕裂
You're tearing me apart

妳把我的心撕裂

[Harry]
Did I do something stupid, yeah girl if I blew it

我是不是做了什麼蠢事 耶 女孩要是我毀了一切
Just tell me what I did, lets work through it

只要告訴我我究竟做了什麼 我們一起想辦法度過
Theres gotta be some way, to get you to want me

那裡一定有某種方法 能讓妳想回到我身邊
Like before

就像以前


[All]
Cause no one ever looked so good

因為沒有人穿上裙子看起來這麼棒
In a dress and it hurts, cause I know you wont be mine tonight

而這很痛 因為我知道今晚妳不會是我的
No one ever makes me feel like you do when you smile,

當妳笑時給我的感覺我從沒有過
Baby tell me how to make it right

寶貝 告訴我該怎麼讓一切恢復正常


Now all of my friends say it's not really worth it, but even if thats true,

現在我的所有朋友都說這一點都不值得 但就算這是事實
No one in the world could stop me from not moving on

這世上沒有任何人能阻止我
Baby even if I wanted to, nobody compares to you.

寶貝 就算我想要 妳無人能比


[Louis]
We're so Paris when we kissed, when we kissed

我們接吻時是法式接吻
I remember the taste of your lipstick

我記得妳口紅的味道
Now your tearing up my heart, tearing up my heart

現在妳把我撕裂 把我撕裂
You're tearing up my heart

妳把我的心撕裂


[Harry]
Did I do something stupid, Yeah girl if I blew it

我是不是做了什麼蠢事 耶 女孩要是我毀了一切
Just tell me what I did, lets work through it

只要告訴我我究竟做了什麼 我們一起想辦法度過
Theres gotta be some way to get you to want me

那裡一定有某種方法 能讓妳想回到我身邊
Like before

就像以前


[All]
Cause no one ever looked so good

因為沒有人穿上裙子看起來這麼棒
In a dress and it hurts, cause I know that you wont be mine tonight

但這很痛 因為我知道今晚妳不會是我的
No one ever makes me feel, like you do, when you smile,

當妳笑時給我的感覺我從沒有過

baby tell me how to make it right

寶貝 告訴我該怎麼讓一切恢復正常



Now all of my friends say its not really worth it,

現在我的所有朋友都說這一點都不值得

but even if thats true

但就算這是事實
No one in the world could stop me from not moving on,

這世上沒有任何人能阻止我

baby even if I wanted to, Nobody compares to you

寶貝 就算我想要 妳無人能比


Ohhhhhh wehoooo

喔~~~


[Harry]
Nobody compares to youuuuuuuuu.

妳無人能比


[Niall]
Theres gotta be some way to get you to want me like before.

那裡一定有某種方法 能讓妳想要回到我身邊


[All]
Cause no one ever looked so good

因為穿上裙子看起來這麼棒
In a dress and it hurts cause I know you wont be mine tonight

但這很痛 因為我知道今晚妳不會是我的
No one ever makes me feel like you do when you smile,

當妳笑時給我的感覺我從沒有過

baby tell me how to make it right

寶貝 告訴我該怎麼讓一切恢復正常

Now all of my friends say its not really worth it,

現在我的所有朋友都說這一點都不值得

but even if thats true

但就算這是事實
No one in the world could stop me from not moving on,

這世上沒有任何人能阻止我

baby even if I wanted to

寶貝 就算我想要


[Harry]
Nobody compares to you.

妳無人能比

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()