旋律很輕快的一首情歌小品

P.S "Beatles"即為披頭四

     "Hey Jude"為披頭四的歌曲之一

 

California Sky

 

Sometimes I wish that I could stop the clock from turning.

有時我希望我能停止時鐘轉動
And spend the weekend lost inside your eyes.

整個週末都陷在妳的雙眼中
Somehow I wish that I could hug the roses burning,

不知道為什麼 我希望我能喝止玫瑰綻放
Til I can make you mine.

直到我能擁有妳

 

From the first time I saw you at that coffee shop on Melrose.

從第一次我在機場的咖啡店看到妳
They were Playing Hey Jude and we both sang along.

他們播著披頭四而我們都跟著唱
Could have talked forever had a 
Thousand cups of coffee,

能不能聊一輩子 喝上一千杯咖啡

I hated that my flight was taking off.

希望我的班機永遠別起飛


And if I had the time, and I could live a different life.

如果我有時間 而我可以過個不同的人生
And if this plane would fly over the California sky.

而這架飛機能帶我飛過加州天空
I'd be with you tonight Oh Oh,

我會整晚和妳在一起 喔 喔

I'd be with you tonight Oh Oh.

我會整晚和妳在一起 喔 喔


I put my headphones on and went right to the Beatles,

我帶上耳機播著披頭四的歌
Looked out the window

從窗戶望出
Saw your face amongst the stars.

彷彿看到妳的臉在星空中
Didn't ask in London, and I wonder if you'd been here,

到倫敦還要十個小時 我多希望妳就在這
And if you know you Caught my heart.

知不知道妳已抓住了我的心


From the first time I saw you at that coffee shop on Melrose,

從第一次我在機場的咖啡店看到妳
With your Skinny black jeans and your long blonde hair.

妳穿著黑色緊身牛仔褲 搭著妳那頭金色長髮
Could have talked forever had a thousand cups of coffee.

能不能聊一輩子 喝上一千杯咖啡
Instead of being ten thousand feet above nowhere.

也不要在這十萬英尺高空獨自茫然


And if I had the time, and I could live a different life.

如果我有時間 而我可以過個不同的人生
And if this plane would fly over the California sky.

而如果這架飛機能帶我飛過加州天空
I'd be with you tonight Oh Oh,

我會整晚和妳在一起 喔 喔

I'd be with you tonight Oh Oh.

我會整晚和妳在一起 喔 喔

 

I want to take you up to Malibu,

我想帶妳到馬里布
I wanna hold your hand in Griffith Park,

我想在葛瑞芬公園牽著妳的手
I Wanna dance with you in Hollywood,

我想和妳一起在好萊塢跳舞
And kiss your lips under the stars.

在星空下親吻妳的嘴唇

 

And if I had the time, and I could live a different life.

如果我有時間 而我可以過個不同的人生
And if this plane 
Would fly over the California sky.

而如果這架飛機能帶我飛過加州天空

I'd be with you tonight Oh,

我會整晚和妳在一起 喔
I'd be withYou tonight Oh Oh.

我會整晚和妳在一起 喔 喔 

I'd be with you tonight Oh Oh,

我會整晚和妳在一起 喔 喔
I'd be with you tonight.

我會整晚和妳在一起

I'd be with you tonight.

我會整晚和妳在一起

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()