Austin最新專輯的同名歌曲!!!!

這張專輯好幾首歌都是這樣的電音風格呢~~

 

Secret

 

 

Turn it up and shake the ground

音樂開到最大 撼動地面

Tell me what's on your mind

告訴我妳究竟在想甚麼

Come on now, don't be shy

來吧 別害羞

This is the perfect time

這時候就該好好玩樂

This is the perfect time

這就是最適合玩樂的時刻


OK, we found this empty house

好吧 我們找到這間空房子

Hit the sirens, call 'em out

搖響警鈴 通知所有人

Get the homies round and round

叫上所有朋友們

Get loud

讓我們瘋狂開趴


Everybody's got a secret

每個人都有個不願告訴人的秘密

Tell me yours and I'ma keep it

告訴我妳的秘密 我絕對會守口如瓶

Yeah, there is nothing to hide

耶 妳沒甚麼好藏的

Tell me all your secrets tonight

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight

今晚 就是今晚


Break it down, it's alright

盡情跳舞吧 不用擔心別人的目光

Bring it out to the light

就在聚光燈下舞動吧

Breathing it out, stepping it out, yeah

呼出妳的熱情 踏出妳的自由 耶

Let the music free your mind, your mind, yeah

讓音樂釋放妳的心靈 妳的靈魂 耶 

 

OK, we found this empty house 

好吧 我們找到這間空房子

Hit the sirens, call 'em out 

搖響警鈴 通知所有人

Get the homies round and round 

叫上所有朋友們

Get loud 

讓我們瘋狂開趴 

 

Everybody's got a secret 

每個人都有個不願告訴人的秘密

Tell me yours and I'ma keep it 

告訴我妳的秘密 我絕對會守口如瓶

Yeah, there is nothing to hide 

耶 妳沒甚麼好藏的

Tell me all your secrets tonight 

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight 

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight 

今晚 就是今晚

 


You are not alone

妳一點也不孤單

I'm your safety zone

我就是妳的防空洞

You are not alone

妳一點也不寂寞

Don't need to hide what you can't control

妳不需要去隱藏連自己都控制不了的秘密

I'm your safety zone, safety zone, safety zone

我就是妳的防空洞 妳的避難所 妳的安全區 

 

Everybody's got a secret

每個人都有個不願告訴人的秘密

Tell me yours and I'ma keep it

告訴我妳的秘密 我絕對會守口如瓶

Yeah, there is nothing to hide

耶 妳沒甚麼好藏的

Tell me all your secrets tonight

今晚 告訴我妳所有的秘密吧 

 

Everybody's got a secret 

每個人都有個不願告訴人的秘密

Tell me yours and I'ma keep it 

告訴我妳的秘密 我絕對會守口如瓶

Yeah, there is nothing to hide 

耶 妳沒甚麼好藏的

Tell me all your secrets tonight 

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

(Tell me, tell me)

(告訴我 告訴我吧)

Tell me all your secrets tonight

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

(Tell me, tell me)

(告訴我 告訴我吧)

Tell me all your secrets tonight  

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight  

今晚 告訴我妳所有的秘密吧

Tell me all your secrets tonight  

今晚 就是今晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()