這首歌是電影"天使聖物-骸骨之城"的主題曲喔!!!

這首歌真的超好聽!!它給我一種非常感動的感覺

搭配上Demi的歌聲根本絕配!!!

我超想去看骸骨之城的!!!!

 

Heart By Heart

 

When your soul finds the soul it was waiting for

當你的靈魂找到它長久等待的靈魂
When someone walks into your heart through an open door

當某個人穿越開啟的心門走入你的心
When your hand finds the hand it was meant to hold

當你的手找到它注定要握住的手
Don't let go

絕對別放手
Someone comes into your world

有人進入了你的世界裡
Suddenly your world has changed forever

突然間 你的世界永遠改變了

No there's no one else's eyes

不 沒有任何人的雙眼
That could see into me

能像你一樣看進我的心
No one else's arms can lift

沒有任何人的雙臂
Lift me up so high

能像你一樣把我高高舉起
Your love lifts me out of time

你的愛讓我忘記時光飛逝
And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

Oh,Oh

喔~ 喔~

When you're one with the one you were meant to find

當你和你注定找到的的人在一起
Everything falls in place, all the stars align

一切全都變的明朗 所有星星都排成一線
When you're touched by the cloud that has touched your soul

當你觸摸著雲朵 也同時觸摸著你的心靈
Don't let go

絕對別放手
Someone comes into your life

有人進入了你的生活中
It's like they've been in your life forever

好像他們自始至終都在那

No there's no one else's eyes

不 沒有任何人的雙眼
That could see into me

能像你一樣看進我的心
No one else's arms can lift

沒有任何人的雙臂
Lift me up so high

能像你一樣把我高高舉起
Your love lifts me out of time

你的愛讓我忘記時光飛逝
And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

So now we've found our way to find each other

所以 現在我們發現能夠找到對方的方法
So now I found my way, to you

所以 現在我找到通往你的方法

No there's no one else's eyes

不 沒有任何人的雙眼
That could see into me

能像你一樣看進我的心

 

No there's no one else's eyes

不 沒有任何人的雙眼
That could see into me

能像你一樣看進我的心
No one else's arms can lift

沒有任何人的雙臂
Lift me up so high

能像你一樣把我高高舉起
Your love lifts me out of time

你的愛讓我忘記時光飛逝
And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

Oh,Oh

喔~ 喔~

And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

Oh,Oh

喔~ 喔~

And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

Oh,Oh

喔~ 喔~

And you know my heart by heart

而你用你的心了解我的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()