close

其實除了Pillow Talk跟I Don't Wanna Live Forever,我一直還沒聽過Zayn其他單飛後的歌

But I have to say this is really a good one!

 

I Won't Mind

 

Don't look around 'cause love is blind,

別再苦苦追尋了 愛本來就是盲目的
And darling right now, I can't see you.

現在我無法觸碰親愛的妳
I'm feeling proud so without a doubt,

但我仍然自豪 沒有一絲懷疑
I can feel you.

因為我還能感覺到妳

'Cause we are who we are,

我們一直都是這樣
When no one's watching.

無論身旁有沒有人在場
And you're right from the start,

打從一開始妳就是對的
You know I got you.

妳知道妳對我也有點意思的

Yeah, you know I got you...

我對妳還是有點吸引力的
(Yeah, you know I got you) [echo 5x]

I won't mind,

我不會介意
Even though I know you,

就算我知道
You'll never be mine.

妳永遠不會和我在一起

I won't mind,

我不會介意
Even though I know,

就算我清楚
You'll never be mine.

妳永遠也不會是我的

(Never be mine)

永遠
(Never be mine...)

永遠都不會

We messed around until we found,

我們總得經歷一番波折
The one thing we said we could never ever,

才能找到那些曾以為永遠都
Live without, I'm not allowed to talk about it,

不能沒有的寶藏 我不該這麼說的
But I gotta tell her...

但我必須告訴妳

 

'Cause we are who we are,

我們一直都是這樣
When no one's watching.

無論身旁有沒有人在場
And you're right from the start,

打從一開始妳就是對的
You know I got you.

妳知道妳對我也有點意思的

Yeah, you know I got you...

我對妳還是有點吸引力的
(Yeah, you know I got you) [echo 5x]

 

I won't mind,

我不會介意
Even though I know you,

就算我知道
You'll never be mine.

妳永遠不會和我在一起

I won't mind,

我不會介意
Even though I know,

就算我清楚
You'll never be mine.

妳永遠也不會是我的

(Never be mine)

永遠
(Never be mine...)

永遠都不會

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()