網友委託翻譯~

前陣子Justin陸陸續續在每個禮拜一釋出一首新歌曲,到目前總共是釋出10首歌

這首是他第一首釋出的歌曲喔~

雖然我沒有把他每首新歌都完整聽完,不過他這次專輯好像都是走像這首歌這樣慵懶的R&B風格~(這種曲風是叫R&B嗎?)

很好聽呢:)

 

Heartbreaker

 

 

Girl you don't know how I feel (how I really feel)

女孩 妳不知道我的感受(我真正的感受)

Since you've been away, oh baby

自從妳離開後我的感受 噢 寶貝

Any chance that you could take my call (take my call)

妳可不可能接起我的電話呢(我的電話)

If I dialed you today, oh?

如果我今天打給妳 噢?


Girl you say, that you don't, wanna talk but it's cool

女孩 妳說妳不想要跟我談談 那沒關係

I've been thinking 'bout you all day long

我一整天都不斷想著妳

Hoping you'll pick up your phone

希望妳會接起妳的電話

Girl you know, that I don't, wanna lose, your love

女孩 妳知道我不想要失去妳的愛

Oh baby (oh baby), oh baby

噢 寶貝 (噢 寶貝) 噢 寶貝


Oh girl I got a secret place that we can go

噢 女孩 我有個我們可以一起去的秘密地方

'Cause I really wanna be alone

因為我真的想要單獨跟妳在一起

Baby nobody else gotta know

寶貝 其他人都不需要知道

Just meet me later on the low

晚點到那見我吧


Don't tell me you're my heartbreaker

別告訴我妳會狠狠傷了我的心

'Cause girl my heart's breaking

因為 女孩 我的心已經碎了

Don't tell me you're my heartbreaker

別告訴我妳會狠狠傷了我的心

'Cause girl my heart's breaking

因為 女孩 我的心已經碎了


(Hey girl)

(嘿 女孩)


Girl you see me standing here (standing here)

女孩 妳看著我獨自站在這(站在這)

Standing in the rain, oh baby

獨自站在大雨中 噢 寶貝

Any chance that you could stay right here?

妳可不可能留在我身邊

And never go away?

永遠不離開?

 

Girl you say, that you don't, wanna talk but it's cool

女孩 妳說妳不想要跟我談談 那沒關係

I've been thinking 'bout you all day long

我一整天都不斷想著妳

Hoping you'll pick up your phone

希望妳會接起妳的電話

Girl you know, that I don't, wanna lose, your love

女孩 妳知道我不想要失去妳的愛

Oh baby (oh baby), oh baby

噢 寶貝 (噢 寶貝) 噢 寶貝

 


Oh girl I got a secret place that we can go (secret place that we can go)

噢 女孩 我有個我們可以一起去的秘密地方(我們可以一起去的秘密地方)

'Cause I really wanna be alone (I really wanna be alone)

因為我真的想要單獨跟妳在一起(我真的想要單獨跟妳在一起)

And baby nobody else gotta know (nobody else)

寶貝 其他人都不需要知道(其他人)

Just meet me later on the low (would you meet me on the low, girl?)

晚點到那見我吧(妳願意到那見我嗎 女孩?)


Don't tell me you're my heartbreaker (baby don't tell me, no)

別告訴我妳會狠狠傷了我的心(寶貝 別告訴我 不)

Girl my heart's breaking

女孩 我的心已經碎了

Don't tell me you're my heartbreaker

別告訴我妳會狠狠傷了我的心

'Cause girl my heart's breaking (heart is breaking, woah)

因為 女孩 我的心已經碎了(我已經心碎 喔~)


So what I'm really tryna say is

所以 我試著要說的

And what I hope you understand

我希望妳明白的

Is despite of all the imperfections of who I am

是雖然我有很多缺點

I still wanna be your man

我依然想要當妳的男友

I know it hasn't been easy for us to talk with everyone being around

我知道跟身邊的人說話對我們兩個人都不容易

But this is personal, this is for me and you

但這是我們的私事 只有我和妳

And I want you to know that I still love you

我希望妳知道我依然愛著妳

I know the seasons may change

我知道季節會更替

And sometimes love goes from sunshine to rain

有時愛情會從美好陽光變成淒慘大雨

And I'm under this umbrella and I'm calling your name

但我會為妳撐起傘 呼喊著妳的名字

And you know I don't wanna lose that

妳知道我不想要失去妳

I still believe in us

我依然相信我們之間的愛


I still believe in love

我依然相信真愛

I still believe in us

我依然相信我們之間的愛

I hope you believe in us

我希望妳也能相信

The way I believe in us

就像我相信我們一樣

You don't see

但妳看不到

'Cause what you don't see, is when we don't speak

因為妳看不見的是那些我們沒說出的話

I really don't sleep, I wanna talk to ya

我真的睡不著 我想要跟妳說話

And if I had the world, in my hands, I'd give it all to ya

如果我把整個世界掌握在手中 我會把一切全都給妳

I wanna know if you're feeling, the way that I'm feeling

我想要知道妳是不是跟我有相同的感受

I wanna know if you're feeling, the way that I, the way that I

我想要知道妳是不是跟我感受相同 相同


You taught me to be careful with your heart, your heart

妳教會我要小心對待妳的心 妳的心

You taught me to be careful with your heart, your heart

妳教會我要小心對待妳的心 妳的心

With your heart

妳的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()