MV裡的歌大約1:00後開始喔~

這首MV好可愛~:))

很讓人放鬆的一首歌~

 

 

Acoustic版本也很讚!!

 

All About You

 

It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)
It's all about you baby

一切都是為了妳 寶貝
It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)
It's all about you

一切都是為了妳

Yesterday you asked me something I thought you knew

昨天妳問了我一件我以為妳早就知道的事

So I told you with a smile, it's all about you

所以我微笑著告訴妳 一切都是為了妳
Then you whispered in my ear and you told me too

然後妳在我耳邊私語 告訴我同一句話
Said you'd make my life worthwhile, it's all about you

說妳會讓我的人生變的有價值 一切都是為了妳

And I would answer all of your wishes

而我會實現妳的所有願望
If you ask me to

只要妳希望我去做
But if you deny me one of your kisses

但要是妳用妳的吻拒絕我
Don't know what I'd do

我不知道我會怎麼做
So hold me close and say three words like you used to do

所以抱緊我 像以前一樣對我說"我愛你"
Dancing on the kitchen tiles, it's all about you, yeah!

在廚房瓷磚上跳舞 一切都是為了妳 耶!

And I would answer all of your wishes

而我會實現妳的所有願望
If you ask me to

只要妳希望我去做
But if you deny me one of your kisses

但要是妳用妳的吻拒絕我
Don't know what I'd do

我不知道我會做什麼
So hold me close and say three words like you used to do

所以抱緊我 像以前一樣對我說"我愛你"
Dancing on the kitchen tiles

在廚房瓷磚上跳舞
Yes you make my life worthwhile

沒錯 妳讓我的生命變的有價值
So I told you with a smile

所以我微笑著告訴妳
It's all about you

一切都是為了妳

It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)
It's all about you baby(it's all about)

一切都是為了妳 寶貝(都是為了妳)
It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)

It's all about you baby(it's all about)

一切都是為了妳 寶貝(都是為了妳)

It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)

It's all about you baby(it's all about)

一切都是為了妳 寶貝(都是為了妳)

It's all about you (it's all about you)

一切都是為了妳(都是為了妳)

 

 

It's all about you

全都是為了妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()