close

 

第一次聽到Lawson的歌似乎就是這首

一開始是在MOD的音樂頻道聽到

本來沒有很注意

但聽幾次後就有印象而且挺喜歡的~

後來去逛唱片行還有聽到裡面在放呢~~

 

 

 

When She Was Mine

 

Everywhere I go

無論我去哪
Everything I do

無論我做什麼
Reminds me of you

都讓我想起妳
Just a picture on the wall

只是一張牆上的照片
I'm surrounded by it all

我卻被它團團包圍
Gotta walk before I fall, yeah

我必須在我墜落前離開 耶


Fall out, out on the street

我們鬧翻 我跑到街上
Streetlight, light up for me

街燈為了我而亮
So far from where I used to be

離從前的我好遙遠

When she was mine

當她曾是我的
Everything was easy

一切如此容易
Everything was simple

一切如此單純
Never felt so good

從來沒有這麼棒的感覺
When she was mine

當她曾是我的
I wanted to remember

我想要記住
Never missed a second

永遠不錯過任何一秒
Now I wish I could forget

但現在我希望我能忘掉
Forget when she was mine, mine, yeah

忘掉她曾是我的 我的 耶
When she was mine, mine, yeah

她曾是我的 我的 耶

What I miss the most

我最想念的
Is talking up all night

是我們徹夜聊天
We laughed until we cried

是我們大笑直到哭泣
Now I'm breaking at the seams

但現在我在接缝處斷裂
Dropping to my knees

跪在地板上
Nothing left of me, no

我什麼都沒有了 不

Like stone turned into dust

就像石頭變成塵埃
My heart wasn't enough

我的心不被滿足
So far from where I used to be

距離從前的我好遙遠

When she was mine

當她曾是我的
Everything was easy

一切如此容易
Everything was simple

一切如此單純
Never felt so good

從來沒有這麼棒的感覺
When she was mine

當她曾是我的
I wanted to remember

我想要記住
Never missed a second

永遠不錯過任何一秒
Now I wish I could forget

但現在我希望我能忘記
Forget when she was mine, mine, yeah

忘記她曾是我的 我的 耶
When she was mine, mine, yeah

她曾是我的 我的 耶
When she was mine

她曾是我的

Wonder if she's out there

我在想她是不是在我門外
Wonder where she goes, she goes

我在想她究竟去了哪裡 她去了哪裡
Wonder what she's doing

我在想她在做些什麼
Will I ever know, yeah

我哪時候才會知道 耶

Everything was easy

一切如此容易
Everything was simple

一切如此單純
Never felt so good

從來沒有過這麼棒的感覺
When she was mine

當她曾是我的
I wanted to remember

我想要記住
Never missed a second

永遠不錯過任何一秒
Now I wish I could forget

但現在我希望我能忘記
Forget when she was mine, mine, yeah

忘記她曾是我的 我的 耶
When she was mine, mine, yeah

她曾是我的 我的 耶

I'm down on my knees

我跪在地上
Gotta see her, gotta see her, gotta see her, yeah

我必須見到她 必須見到她 必須見到她 耶
I tried to forget

我試著忘記
But I need her, but I need her, but I need her

但我需要她 但我需要她 但我需要她

I'm down on my knees

我跪在地上
Gotta see her, gotta see her, gotta see her

我必須見到她 必須見到她 必須見到她
I tried to forget

我試著忘記
But I need her, but I need her, but I need her.

但我需要她 但我需要她 但我需要她

When she was mine.

當她曾是我的

 

 

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()