Demi Lovato在Camp Rock(搖滾夏令營)裡唱的歌!!!

超愛這首的!

也是因為她演的這部電影我才注意到她

我一直都很愛看迪士尼原創電影

像是歌舞青春.檸檬大嘴巴.搖滾夏令營......等

 

這是我之前翻唱PO到YOUTUBE的影片

現在再聽真的覺得唱的好差喔......

我一直想要再繼續PO

可是卻也一直沒那個勇氣......

 

This is me

 

I've always been the kind of girl

我一直都是這樣的女孩
That hid my face

隱藏真實的自我
So afraid to tell the world

如此害怕告訴世界
What I've got to say

我想要說的話
But I have this dream

但我擁有夢想
Right inside of me

就在我的內心
I'm gonna let it show, it's time

我要表現自己 這就是我
To let you know

讓你知道
To let you know

讓你知道

This is real, this is me

這就是真實的我
I'm exactly where I'm supposed to be, now

我正站在我應該在的地方
Gonna let the light, shine on me

現在我要讓光 在我身上閃耀
Now I've found, who I am

現在我已經找到 最真實的我
There's no way to hold it in

再也沒有任何事能阻止我
No more hiding who I want to be

不再隱藏我想當的人
This is me

這就是我

Do you know what it's like

你知道這一切是如何
To feel so in the dark

感覺四周好黑暗
To dream about a life

幻想著以後的人生
Where you're the shining star

當上閃亮明星的人生
Even though it seems

就算一切只是"似乎"
Like it's too far away

好像離目標很遠
I have to believe in myself

但我必須相信自己
It's the only way

這是唯一的方法

This is real, This is me

這就是真實的我
I'm exactly where I'm supposed to be, now

我正站在我應該在的地方
Gonna let the light, shine on me

現在我要讓光 在我身上閃耀
Now I've found, who I am

現在我已經找到 最真實的我
There's no way to hold it in

再也沒有任何事能阻止我
No more hiding who I want to be

不在隱藏我想當的人
This is me

這就是我

You're the voice I hear inside my head

妳就是我腦海裡聽到的歌聲
The reason that I'm singing

也是我唱歌的原因
I need to find you, I gotta find you

我需要找到妳 我必須找到妳
You're the missing piece I need

妳是我需要的那塊遺失碎片
The song inside of me

我內心的歌
I need to find you, I gotta find you

我需要找到妳 我需要找到妳

This is real, this is me

這就是真實的我
I'm exactly where I'm supposed to be, now

我正站在我應該在的地方
Gonna let the light, shine on me

現在我要讓光 在我身上閃耀
Now I've found, who I am

現在我已經找到 最真實的我
There's no way to hold it in

再也沒有任何東西能阻止我
No more hiding who I want to be

不再隱藏我想當的人
This is me

這就是我

You're the missing piece I need

妳是我需要的那塊遺失碎片
The song inside of me

我內心的歌
You're the voice I hear inside my head

妳就是我腦海中聽到的歌聲
The reason that I'm singing

也是我唱歌的原因
Now I've found, who I am

現在我已經找到 最真實的我
There's no way to hold it in

再也沒有任何東西能阻止我
No more hiding who I want to be

不再隱藏我想當的人
This is me

這就是我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()