close

  

與第一張專輯同名的主打歌!

果然青春就是無敵押!!!

 

Up All Night

 

[Liam]

It feels like we been living in fast forward

這感覺像是一切都被快轉
Another moment passing by

另一段時光又過了
The party's ending but it's now or never

派對結束了 但別錯失良機
Nobody's going home tonight

今晚沒人想回家

 

[Harry]
Katy Perry is on the play,

凱蒂佩芮也在瘋狂
She's on the play

她也瘋狂

DJ got the floor to shake

DJ讓地板都在震動
The floor to shake

地板震動
People going all the way

所有人一路玩到底
Yeah, all the way

耶 玩到底
I'm still wide awake

我仍清醒著


[All]

I wanna stay up all night

我想保持青春無敵
And jump around until we see the sun

跳高直到我們看到陽光
I wanna stay up all night

我想保持青春無敵
And find a girl and tell her she's the one

找一個女孩告訴她她是唯一
Hold on to the feeling

抓住這種感覺
And don't let it go

不讓它溜走
Cause we got the floor now

因為我們有了發言權
Get out of control

失去控制
I wanna stay up all night

我想保持青春無敵
And do it all with you

和妳做所有的事

 

[All]

Up all night

青春無敵

Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿

Up all night

青春無敵
Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿
Up all night

青春無敵

 

[Zayn]

Don't even care about the table breaking

不要在意分裂的桌子

We only wanna have a laugh

我們只是想要歡笑

I'm only thinking 'bout this girl I'm seeing

我只想著我看見的這個女孩
I hope she wanna kiss me back

我希望她也想吻我

 

[Harry]
Katy Perry is on the play,

凱蒂佩芮也在瘋狂
She's on the play

她也瘋狂
DJ got the floor to shake

DJ讓地板都在震動
The floor to shake

地板震動
People going all the way

所有人一路玩到底
Yeah, all the way

耶 玩到底
I'm still wide awake

我仍清醒著

 

[All]
I wanna stay up all night

我想要保持青春無敵
And jump around until we see the sun

跳高直到我們看到陽光
I wanna stay up all night

我想保持青春無敵
And find a girl and tell her she's the one

找一個女孩告訴她她是唯一
Hold on to the feeling

抓住這種感覺
And don't let it go

不讓它溜走
Cause we got the floor now

因為我們有了發言權
Get out of control

失去控制
I wanna stay up all night

我想要保持青春無敵
And do it all with you

和妳做所有的事

 

[All]
Up all night

青春無敵 
Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿
Up all night

青春無敵
Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿
Up all night

青春無敵

 

[Harry]
Katy Perry is on the play,

凱蒂佩芮也在瘋狂
She's on the play

她也瘋狂
(We're gonna want to stay up all night)

(我們都想保持青春無敵)
DJ got the floor to shake

DJ讓地板都在震動
The floor to shake

地板震動
(We're gonna want to stay up all night)

(我們都想保持青春無敵)
Up all night, up all night

青春無敵 青春無敵
(We're gonna want to stay up all night)

(我們都想保持青春無敵)

 

[All]

I wanna stay up all night

我想要保持青春無敵

And jump around until we see the sun

跳高直到我們看到陽光
I wanna stay up all night

我想要保持青春無敵
And find a girl and tell her she's the one

找到一個女孩告訴她她是唯一
Hold on to the feeling

抓住這種感覺
And don't let it go

不讓它溜走
Cause we got the floor now

因為我們有了發言權
Get out of control

失去控制
I wanna stay up all night

我想要保持青春無敵
And do it all with you

和妳做所有的事

 

[All]
Up all night

青春無敵
Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿
Up all night

青春無敵
Like this, all night, hey

就像這樣 青春無敵 嘿
Up all night

青春無敵

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()