這是Greyson最新EP的主打歌

MV看的出來已經長大很多了

聲音也成熟不少

這首歌的副歌用了不少轉音技巧呢~

 

Sunshine & City Lights

 

It's taking us downtown, 

車子往市中心開
you're watching me Watching me watching me go

妳看著我 看著我 看著我離開
But i never listen, 

但我從來不聽 

no i never let you know

不 我從來不讓你知道

Now we're heading uptown

車子再往郊區開

is their something or nothing you wanted to say,

妳有沒有什麼話想對我說

cause i need to go now

因為我必須走了
Do you want me to stay

妳想要我留下嗎?

stay-e-ay-e-ay-e-ay-ay-ay

留下~~

 

what you need to know is you try and let it go,let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who 
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人
And ohhhh and sunshine and citylights will guide you home

喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know 

喔喔喔~妳必須知道 
that i'll never Let you go 

我永遠不會放開妳的手

mmm i'll never Let you go 

嗯~我永遠不會放開妳的手

Now we're stuck in midtown,

現在我們卡在半路上

surrounded by people And nothing but sound 

周圍都是人群喧囂

and we're going nowhere 

我們沒有目的地
we Are the lost and found

我們再一次找到彼此

we're all over this town 

我們就站在這城市裡

is There something or nothing you wanted to say

妳是不是有什麼話想對我說?

Do you want me to go now

妳想要我離開嗎?
'Cause baby i wanna stay oh

但寶貝我想留下

stay-e-ay-e-ay-e-ay-ay-ay 

留下~~

What you need to know is to try and let it go,let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who 
never will Let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人

And ohhhh and sunshine and citylights,will guide you home

喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know

喔喔喔~耶~妳必須知道

that I'll never let you go

我永遠不會放開妳的手

And sunshine and citylights ooooh 

陽光和城市燈光 喔喔喔~
And sunshine and citylights

陽光和城市燈光


What you need to know is to try and let it go let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who 
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人

What you need to know is to try let it go let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
 never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人

And ohhhh and sunshine and citylights will guide you home

喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know

喔喔喔~妳必須知道
That I'll never let yo go

我永遠不會放開妳的手

 

 

 

 

如果你喜歡這個部落格,請動動手指按下訂閱喔~~

 

這樣就可以隨時Follow了!!

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()