有沒有一段戀情是妳想忘也忘不掉的?

好好記得吧~

那會是一段最美的回憶

 

Summer Love

 

[Zayn]
Can't believe you're packing your bags

不敢相信妳在整理行李
Trying so hard not to cry

努力試著不要流下眼淚
Had the best time and now it's the worst time

曾經有段最美好的時光 但現在卻是最糟的日子
But we have to say goodbye

但我們必須說再見

[Harry]
Don't promise that you're gonna write

不要承諾說 妳會寫信給我
Don't promise that you'll call

不要承諾說 妳會打給我
Just promise that you won't forget we had it all

只要答應我 妳不會忘記那些我們擁有過的時光

[Niall]
Cause you were mine for the summer

因為整個夏天 妳曾是我的女孩
Now we know it's nearly over

現在我們都知道 這一切快要結束
Feels like snow in September

感覺像九月的白雪
But I always will remember

但我永遠都會記得
You were my summer love

妳曾經是我的夏日之戀
You always will be my summer love

妳永遠會是我的夏日之戀

[Louis]
Wish that we could be alone now

希望我們能夠單獨相處
If we could find some place to hide

若是我們能找到一個地方躲藏
Make the last time just like the first time

讓最後的相聚 就像我們剛遇見那時一樣
Push a button and rewind

按下倒轉 回到那段時光

[Liam]
Don't say the word that's on your lips

不要說出那停留在妳唇上的字
Don't look at me that way

不要用那種方式看我
Just promise you'll remember

只要答應我 妳會記得
When the sky is grey

那時灰色的天空

[Niall]
Cause you were mine for the summer

因為整個夏天 妳曾是我的女孩
Now we know it's nearly over

現在我們都知道 這一切快要結束
Feels like snow in September

感覺像九月的白雪
But I always will remember

但我永遠都會記得
You were my summer love

妳曾經是我的夏日之戀
You always will be my summer love

妳永遠會是我的夏日之戀

[Zayn]
So please don't make this any harder

所以 求妳不要讓這一切變的更艱難
We can't take this any farther

我們不能再走更遠
And I know there's nothing that I wanna change, change

而我知道那裡已沒有任何事我想再改變 改變

[All]
Cause you were mine for the summer

因為整個夏天 妳曾是我的女孩
Now we know it's nearly over

現在我們都知道 這一切快要結束
Feels like snow in September

感覺像九月的白雪
But I always will remember

但我永遠都會記得
You were my summer love

妳曾經是我的夏日之戀
You always will be my summer love

妳永遠都是我的夏日之戀
You always will be my summer love

妳永遠都是我的夏日之戀
You always will be my summer love

妳永遠都是我的夏日之戀 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()