兩人在The Voice 5翻唱的歌曲,原唱是Elton John哦!!

 

Tiny Dancer

 

Blue jean baby, L.A. lady

穿著藍色牛仔褲的洛杉磯女孩

Seamstress for the band

樂團裡的稱職裁縫師
Pretty eyed,
Pirate smile

有著漂亮的眼睛 海盜般不羈的笑容

You'll marry a music man

未來某位音樂人的妻子


Ballerina, you must have seen her dancing in the sand

你肯定看過那芭蕾舞孃賣力旋轉的模樣
And now she's in me

但現在她愛上了我
Always with me

而且會一直如此
Tiny dancer in my hand

她是我捧在手掌心的嬌小舞孃


Jesus freaks out in the street

連耶穌都為她瘋狂
Handing tickets out for God

聲稱為了上帝發送門票
Turning back she just laughs

轉過身 她只是輕笑
The boulevard is not that bad

那條大道其實也不糟


Piano man he makes his stand in the auditorium

琴手在舞台上揮灑音符
Looking on she sings the songs

而她在後台唱著
The words she knows the tune she hums

哼唱著她所知道的歌詞


But oh how it feels so real

這一切都太真實
Lying here with no one near

躺在這 沒有任何人的注視
Only you and you can hear me

只有妳 而妳能聽見
When I say softly slowly

我的綿綿蜜語


Hold me closer tiny dancer

抱緊我 我的舞孃
Count the headlights on the highway

我們細數著公路上的盞盞燈
Lay me down in sheets of linen

和我一起躺在那亞麻床單上
You had a busy day today

妳今天已經夠累了
Hold me closer tiny dancer

抱緊我 我的舞孃
Count the headlights on the highway

我們細數著公路上的盞盞燈
Lay me down in sheets of linen

和我一起躺在那亞麻床單上
You had a busy day today

妳今天已經夠累了
Hold me closer...

就抱緊我吧

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()