網友委託翻譯~~


Over And Over Again


From the way you smile

妳微笑的模樣
To the way you look

和妳亮麗的外表
You capture me

都緊緊抓住了我的目光
Unlike no other

和別的女孩都不一樣

From the first hello

妳的第一句"你好"
Yeah, that’s all it took

對 就在那一秒
And certainly

我就可以肯定
We had each other

我們已經擁有對方的心

And I won’t leave you

我永遠不會離開妳
Always be true

永遠不會對妳說謊
One plus one, two for life

一加一 等於兩個人的人生
Over and over again

一次又一次

So don’t ever think I need more

我不需要更多
I’ve got the one to live for

我已經有了值得讓我活下去的人
No one else will do

那是別人辦不到的
I’m telling you

我可以肯定地告訴妳

Just put your heart in my hands

只要將妳的心交給我
I promise it won’t get broken

我答應妳絕不會讓它碎裂
We’ll never forget this moment

我們永遠不會忘記這個時刻
It will stay brand new

這回憶會永遠像是新的一般清晰
‘Cause I’ll love you

因為我會愛著妳
Over and over again

一遍又一遍

Over and over again

一遍又一遍 永不停止

From the heat of night

無論是炎熱的夏夜
To the break of day

或是寒冷的黎明
I’ll keep you safe

我都會給你最安全的未來
And hold you forever

永遠將妳擁在懷中

And the sparks will fly

火花在空中飄舞著
They will never fade

永遠不會墜落消散
‘Cause every day gets better and better

只要我們在一起 就會一天比一天更好

And I won’t leave you

我永遠不會離開妳
Always be true

永遠不會對妳說謊
One plus one, two for life

一加一 等於兩個人的人生
Over and over again

一次又一次

So don’t ever think I need more

我不需要更多
I’ve got the one to live for

我已經有了值得讓我活下去的人
No one else will do

那是別人辦不到的
I’m telling you

我可以肯定地告訴妳

Just put your heart in my hands

只要將妳的心交給我
I promise it won’t get broken

我答應妳絕不會讓它碎裂
We’ll never forget this moment

我們永遠不會忘記這個時刻
It will stay brand new

這回憶會永遠像是新的一般清晰
‘Cause I’ll love you

因為我會愛著妳
Over and over again

一遍又一遍

Over and over again

一遍又一遍 永不停止


Girl when I’m with you

每當我和妳在一起
I lose track of time

我便遺忘了時間
When I’m without you

但當妳不在我身邊
You’re stuck on my mind

妳總出現在我的腦海 揮之不去

I’ll be all you need

我會是妳需要的唯一
Until the day that I die

直到我的生命走到盡頭的那一天
I’ll love you

我會一直愛著妳
Over and over again

一遍又一遍

So don’t ever think I need more

我不需要更多
I’ve got the one to live for

我已經有了值得讓我活下去的人
No one else will do

那是別人辦不到的
I’m telling you

我可以肯定地告訴妳

Just put your heart in my hands

只要將妳的心交給我
I promise it won’t get broken

我答應妳絕不會讓它碎裂
We’ll never forget this moment

我們永遠不會忘記這個時刻
It will stay brand new

這回憶會永遠像是新的一般清晰
‘Cause I’ll love you

因為我會愛著妳
Over and over again

一遍又一遍

Over and over again

一遍又一遍 永不停止


Over and over again

一遍又一遍 重複直到盡頭



我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()