One Direction第三首單曲~

MV中有和粉絲們的互動及團員之間的友情表現

也是很棒的一首歌!

P.S kryptonite是超人電影中會使超人喪失所有能力的礦石

     想知道詳情請參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1206062915648

 

Acoustic版本~

 

One Thing

 



[Liam]
I tried playing it cool

我試著假裝冷靜
But when I'm looking at you

但每當我看著妳
I can't ever be brave

我永遠無法勇敢
Cause you make my heart race

因為妳讓我的心瘋狂跳動

[Harry]
Shot me out of the sky

把我推向天空
You're my kryptonite

妳讓我喪失所有力量
You keep making me weak

妳不斷讓我感到虛弱
Yeah, frozen and can't breathe

耶~被凍結且無法呼吸

[Zayn]
Some things gotta give now

現在必須想些辦法
Cause I'm dying just to make you see

因為我絞盡腦汁只為讓妳明白
That I need you here with me now

我現在就需要妳在我身邊
Cause you've got that one thing

因為妳有著神奇的魔力

[All]
So get out, get out, get out of my head

所以離開 離開 離開我的腦海
And fall into my arms instead

換投入我的懷中
I don't, I don't, don't know what it is

我不 我不 我不知道這是怎麼回事
But I need that one thing

但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing

而妳擁有那神奇的魔力

[Niall]
Now I'm climbing the walls

現在我在牆上攀爬
But you don't notice at all

但妳完全沒注意到
That I'm going out of my mind

我得了失心瘋
All day and all night

不分晝夜

[Louis]
Some things gotta give now

現在必須想些辦法
Cause I'm dying just to know your name

因為我絞盡腦汁只為知道妳的名字
And I need you here with me now

我現在就需要妳在我身邊
Cause you've got that one thing

因為妳有著神奇的魔力

[All]
So get out, get out, get out of my head

所以離開 離開 離開我的腦海
And fall into my arms instead

換投入我的懷中
I don't, I don't, don't know what it is

我不 我不 我不知道這是怎麼回事
But I need that one thing

但我需要那神奇的魔力

get out, get out, get out of my mind

離開 離開 離開我的腦海
And come on, come into my life

進入 進入我的生活
I don't, I don't, don't know what it is

我不 我不 我不知道這是怎麼回事
But I need that one thing

但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing

而妳擁有那神奇的魔力

[Harry]
You've got that one thing

妳擁有那神奇的魔力

[Liam]
Get out, get out, get out of my head

離開 離開 離開我的腦海
And fall into my arms instead

換投入我的懷中

[All]
So get out, get out, get out of my head

所以離開 離開 離開我的腦海
And fall into my arms instead

換投入我的懷中
I don't, I don't, don't know what it is

我不 我不 我不知道這是怎麼回事
But I need that one thing

但我需要那神奇的魔力

Get out, get out, get out of my mind

離開 離開 離開我的腦海
And come on, come into my life

進入 進入我的生活
I don't, I don't, don't know what it is

我不 我不 我不知道這是怎麼回事
But I need that one thing

但我需要那神奇的魔力
And you've got that one thing

而妳擁有那神奇的魔力

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()