Love You Goodbye

 

It's inevitable everything that's good comes to an end

誰都沒法阻止美好事物來到終點

It's impossible to know if after this we can still be friends, yeah

誰也無法預知我們分手後能否再做朋友

I know you're saying you don't wanna hurt me

妳說妳不想傷害我 我聽見了
Well, maybe you should show a little mercy

但也許妳的語氣中真的該多釋出一些憐憫
The way you look I know you didn't come to apologize

因為妳看起來並不像是來向我道歉的

Hey, hey, hey
Oh, why you wearing that to walk out of my life?

噢 妳為什麼要以那種姿態走出我的世界?
Hey, hey, hey
Oh, even though it's over you should stay tonight

噢 我知道我們結束了 但妳不妨多陪我一晚
Hey, hey, hey
If tomorrow you won't be mine

若過了今晚 妳便不再屬於我
Won't you give it to me one last time?

何不再和我談最後一晚戀愛?

Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 讓我愛妳最後一晚

Unforgettable together, held the whole world in our hands

我們曾經一起的時光是我無法忘懷的 彷彿全世界都是我們的
Unexplainable, a love that only we could understand, yeah

無法向他人說明 那是只有我們能懂的愛情

I know there's nothing I can do to change it

我知道我們的關係已是回天乏術
But is it something that can be negotiated?

這本就不是能夠討價還價的事吧?
My heart's already breaking, baby, go on, twist the knife

我的心正在碎裂 親愛的 儘管來吧 就讓我碎得更加徹底
 

Hey, hey, hey
Oh, why you wearing that to walk out of my life?

噢 妳為什麼要以那種姿態走出我的世界?
Hey, hey, hey
Oh, even though it's over you should stay tonight

噢 我知道我們結束了 但妳不妨多陪我一晚
Hey, hey, hey
If tomorrow you won't be mine

若過了今晚 妳便不再屬於我
Won't you give it to me one last time?

何不再和我談最後一晚戀愛?


Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 讓我愛妳最後一晚
Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 就這最後一晚

One more taste of your lips just to bring me back

淺嚐妳雙唇的甜美 憶起曾經的美好
To the places we've been and the nights we've had

回到我們曾共遊的地方 曾共享的夜晚
Because if this is it then at least we could end it right

若這就是終點 至少我們還能以最好的方式了結

Oh, why you wearing that to walk out of my life?

噢 妳為什麼要以那種姿態走出我的世界?


Hey, hey, hey
Oh, even though it's over you should stay the night, yeah

噢 我知道我們結束了 但妳不妨多陪我一晚
Hey, hey, hey
If tomorrow you won't be mine

若今晚過後 妳便不再屬於我
Won't you give it to me one last time?

何不再和我談最後一晚戀愛?

Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 過去的妳曾經很愛我
Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 如今的我們已經分手
Oh, baby, let me love you goodbye

噢 親愛的 明日的妳將不再屬於我

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()