單看影片畫面我還在想是什麼曲風的歌

結果音樂一開始嚇了一跳哈哈,也太輕快XD

我原本以為歌詞是很甜蜜的,但是看到後面我才發現

啊,原來和女生結婚的是別人啊

其實是首悲傷情歌,有點讓我想到太陽的Wedding Dress哈哈

 

Almost Lose It

 

The doors open and everybody turns around,

大門敞開 全場回頭
To see you walk down the aisle in your pretty white gown.

看著妳步上紅毯 身著漂亮的白色禮服
You're holding your daddy's arm, your tears begin to fall,

妳勾著父親的手臂 眼淚從妳的頰上滑落
And both of our lives are about to change forever.

我們兩人的人生從此將會不同
Everybody stands, she reaches out her hand the preacher says,

所有人都站起身 妳伸出妳的手 牧師說道
We're gathered here today and I...

今天我們同聚於此 共襄盛舉

I almost lose it, when I hear you say, "I do"

我幾近崩潰 當我聽見妳說出"我願意"
And I'm so in love with you, baby

我是真的很愛妳 寶貝
I almost lose it, when I see that pretty face

我撕心肺裂 當我看見妳的美麗臉龐
It's more than I can take.

我無法承受

I wonder if she's nervous, or will she get cold feet.

我不知道妳會不會緊張 或者甚至想要逃跑
She wears a smile, as the diamond shines from her wedding ring.

妳面帶微笑 那笑容比妳無名指上的鑽戒還要燦爛
I hope it's everything you wanted, you deserve the best.

我希望那是妳所想要的 因為妳值得最好的
Always knew I'd be the reason, for your wedding dress.

曾經深信妳的那件婚紗終會為我而穿
So beautiful the way you read your vows, then the wedding bells ring, and I...

妳唸出妳的誓言 模樣不能再更美 典禮的鐘聲終究還是響起
 

I almost lose it, when I hear you say, "I do"

我幾近崩潰 當我聽見妳說出"我願意"
And I'm so in love with you, baby

我是真的很愛妳 寶貝
I almost lose it, when I see that pretty face

我撕心肺裂 當我看見妳的美麗臉龐
It's more than I can take.

我無法承受

As the tears roll down your cheek, it's impossible for me to speak.

喜悅的淚珠滑落妳的臉 我無從啟齒
My heart is beating fast, and my knees are feeling weak.

我的心臟跳得我胸口發疼 我的膝蓋顫抖得難以支撐
So speak now or forever hold your peace.

在開口毀了妳的婚禮和守護妳的平靜間徘徊
Can't help but wonder from my seat if he know you were meant for me

坐在位置上 我忍不住想 他是否知道妳也曾經是屬於我的
 

I almost lose it, when I hear you say, "I do"

我幾近崩潰 當我聽見妳說出"我願意"
And I'm so in love with you, baby

我是真的很愛妳 寶貝
I almost lose it, when I see that pretty face

我撕心肺裂 當我看見妳的美麗臉龐
It's more than I can take.

我無法承受

I can't help but wonder from my seat if he knows...

坐在位置上 我不禁想他是否知道
Does he know you are meant for me, do you know?

他是否知道我們才是對方的命定 也許妳也不知道吧?
Can't help but wonder... you know you're meant for me

還是忍不住好奇 妳知道我才是最適合妳的
And if you didn't know, you are... you are

若妳仍不明白 我只能在心中告訴妳 妳是我的唯一

I almost lose it...

我失去了妳 也失去我的心

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()