電影"格雷的五十道陰影2:束縛"的主題曲!

 

I Don’t Wanna Live Forever

 

 

[Zayn]

 

Been sittin' eyes wide open behind these four walls, hopin' you'll call

清醒著 待在我自己築起的高牆後 期待著妳能打給我
It's just a cruel existence like it's no point hopin' at all

太煎熬 太殘忍 讓我不禁想 期待是不是徒勞無用

Baby, baby, I feel crazy

親愛的 我快瘋了
Up all night, all night and every day

日日夜夜 無法入眠
Give me somethin', oh, but you say nothin'

渴望妳能給我點甜頭 但妳什麼也不說
What is happenin' to me?

我到底怎麼了?

I don't wanna live forever

若不能擁有妳 我便不需要永生
'Cause I know I'll be livin' in vain

因為沒有妳 我的人生只剩空虛
And I don't wanna fit wherever

不再願意回到外頭的世界
I just wanna keep callin' your name

只想不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回家
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喊妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回來
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回到我身邊

[Taylor]
I'm sittin' eyes wide open and I got one thing stuck in my mind

清醒著 腦海中有個想法揮散不去
Wondering if I dodged a bullet or just lost the love of my life

想著我是該慶幸自己離開了你 還是哀嘆我失去了一生的摯愛

Baby, baby, I feel crazy

親愛的 我快瘋了
Up all night, all night and every day

徹夜難眠 日日夜夜
I gave you something, but you gave me nothing

我給了你一點甜頭 但你什麼也沒回報我
What is happening to me?

我究竟怎麼了?

[Zayn&Taylor]

I don't wanna live forever

若不能擁有妳 即便永生也無用
'Cause I know I'll be livin' in vain

因為沒有妳 我的人生只剩空虛
And I don't wanna fit wherever

不再願意回到外頭的世界
I just wanna keep callin' your name

只想不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回家
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喊妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回來
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回到我身邊

[T] I've been looking sad in all the nicest places

      無論周遭再怎麼美好 我只表現得出悲傷
[Z] Baby, baby, I feel crazy

      (親愛的 我真的要瘋了)
[T] I see you around in all these empty faces

      身邊陌生的臉孔彷彿都成了你的面容
[Z] Up all night, all night and every day

      (日日夜夜 難以入眠)
[T] I've been looking sad in all the nicest places

      周遭再怎麼美好都徒勞 我只能感受到悲傷
[Z] Give me somethin', oh, but you say nothin'

      (奢望妳能給我點甜頭 但妳什麼也不說)
[T] Now I'm in a cab, I tell him where your place is

       我招了輛計程車 目的地是你的臂彎
[T&Z] What is happenin' to me?

      我到底是怎麼了?

[Zayn&Taylor]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

I don't wanna live forever

若不能擁有妳 永生於我如浮雲
'Cause I know I'll be livin' in vain

因為沒有妳 我的人生只剩空虛
And I don't wanna fit wherever

不再願意回到外頭的世界
I just wanna keep callin' your name

只想不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回家
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喊妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回來
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回到我身邊

I just wanna keep callin' your name

不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回家
I just wanna keep callin' your name

不斷呼喊妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回來

 

[Zayn&Taylor]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

I just wanna keep callin' your name

不斷呼喚妳的名字
Until you come back home

直到妳願意回到我身邊
Until you come back home

回到我的臂彎

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()