聽起來很舒服的一首歌~

 

Do You Remember

 

Don't have to ask me if a day goes by

別問我我們的過去是否已成雲煙

 

I wouldn't even give an answer

因為我無法給妳答案

 

Don't deny you shouldn't never think

別否認妳從來沒有


Of me that way, of me that way

沒有把我想成那樣的人

 



Do you remember where we first met?

妳還記不記得我們初次相遇的地方?


Do you remember when we had our first fight?

妳還記不記得我們第一次爭吵是在何時?


Do you remember cause I will not forget

妳還記得嗎? 那些我永不忘懷的時光


I wish that we didn't have to move on

我真希望我們不必捨棄那些美好

 



I rather not talk about where we'll be

我寧願別去想那些分開後的未來


The part of losing you is selfish

自私的我一點也不想失去妳


Take my troubles away when you 

帶走我的痛苦煩憂吧


Look at me that away, at me that way

也別把那樣的眼神留給我

 


 

Do you remember where we first met?

妳還記不記得我們初次相遇的地方?

 

Do you remember when we had our first fight?

妳還記不記得我們第一次爭吵是在何時?


Do you remember cause I will not forget

妳還記得嗎? 那些我永不忘懷的時光


I wish that we didn't have to move on

我真希望我們不必捨棄那些美好

 

 


After we started have to move on

當我們不得不留下回憶的藏寶箱


I'm so broken hearted, what can I do?

我心都要碎了 但我還能怎麼辦?


What can I do?

還能怎麼辦?

 



I wish that we didn't have to move on

我希望我們不必拋開那些美好

 

I wish that we didn't have to move on

不必忘卻那些時光

 

I wish that we didn't have to move on

如果可以......

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()