網友委託翻譯~


All I Want


Baby all I want is you

寶貝 全世界我只想要妳
In the middle of the night

半夜時分
I've been thinking about you like

我只想著妳
Baby all I want is you

寶貝 全世界我只渴望妳
To be one hundred I've been thinkin

百分之百 不用懷疑
But I gotta say the truth

我必須承認我一直在想妳
Cause girl it's 3, maybe 4AM

女孩 現在是凌晨3點 也許4點
Don't leave, let me get with you

別離開我 和我在一起
I know you don't wanna be alone girl

我知道妳也不想一個人
All I want is you

全世界我只需要妳
All I want is you

全世界我只想和妳在一起
In the middle of the night yeaa

每個半夜我總想著妳

I know you should get a little closer

我知道妳應該要再向我多跨一步
Let go, I'm just trying to please ya

放開一點 我只是在試著討妳歡心
Treat you like royalty

讓妳感覺自己像是皇室貴族
Baby where you wanna be

寶貝 無論妳想去哪
I can be your anything

無論妳希望我如何
I can take you anywhere

我都會為妳辦到
Whenever you want it

無論什麼時候
That's a promise

這是我的承諾
Why are you thinking about it

為什麼妳要妄下定論
Anticipating why you waitin

為什麼妳還停在原地等待
It's your chance girl

這是妳的機會呀
To get yourself a real one

讓妳擁有真正愛情的機會

Baby all I want is you

寶貝 全世界我只想要妳
In the middle of the night

半夜時分
I've been thinking about you like

我只想著妳
Baby all I want is you

寶貝 全世界我只渴望妳
To be one hundred I've been thinkin

百分之百 不用懷疑
But I gotta say the truth

我必須承認我一直在想妳
Cause girl it's 3, maybe 4AM

女孩 現在是凌晨3點 也許4點
Don't leave, let me get with you

別離開我 和我在一起
I know you don't wanna be alone girl

我知道妳也不想一個人
All I want is you

全世界我只需要妳
All I want is you

全世界我只想和妳在一起
In the middle of the night yeaa

每個半夜我總想著妳


[Cameron Dallas:]
All I want is you

全世界我只要妳一個
You used to come to my house after school

以前放學妳都會來我家作客
But your boyfriend no he never knew

妳男朋友從來就不知道這回事
I'm tryna get it in right now

我正在試著讓我們步入正軌
Baby come through

寶貝 來我身邊
And you ain't gotta stress

妳不需要緊張
You know I'm the best

妳知道我會對妳很好
I know what to do

我知道我該怎麼做
I know what to do

清楚得很
When I'm in the place

只要我在妳身旁那個位子上
All these pretty girls tryna take your place

每個漂亮女孩都曾想搶走妳在我心中的地位
And nowadays these girls be choosin

現在她們都已經找到自己的歸屬
But you know that I really don't want them

不過我從來就沒有考慮過她們
And you come running

妳向我跑來
Cause you know I'm tryna hit it

因為妳知道我有多努力
I give you the business

我讓妳動心了吧
Baby girl I'll admit it

親愛的 我承認
All I want is you

我渴望的就只有妳

Baby all I want is you

寶貝 全世界我只想要妳
In the middle of the night

半夜時分
I've been thinking about you like

我只想著妳
Baby all I want is you

寶貝 全世界我只渴望妳
To be one hundred I've been thinkin

百分之百 不用懷疑
But I gotta say the truth

我必須承認我一直在想妳
Cause girl it's 3, maybe 4AM

女孩 現在是凌晨3點 也許4點
Don't leave, let me get with you

別離開我 和我在一起
I know you don't wanna be alone girl

我知道妳也不想一個人
All I want is you

全世界我只需要妳
All I want is you

全世界我只想和妳在一起
In the middle of the night yeaa

每個半夜我總想著妳


You know where I stand girl

妳知道我在哪 女孩
Let's just take this chance girl

和我一起把握機會吧 女孩
And now you know

現在妳知道了
All I want is you

我想要的只有妳
I know what to do

我知道我該怎麼做
(All I want is you)

(我渴望的只有妳)
(All I want is you)

(我只想和妳在一起)




我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()