網友委託翻譯~

好悲傷的一首歌><可是真的很好聽!!

 

I Heard Goodbye

 

 

I could tell by the way you kissed my lips that day

從那天妳吻我的方式我就能看得出來

There was something missing, something not the same

我們之間有些東西消失了 有些東西不一樣了

You were there, but you weren’t, didn’t care, didn’t hurt at all

妳的人在我面前 但心卻不是 那樣的妳一臉不在乎 好像妳一點也不受傷

Said it was what it was, then the feeling of us was gone

嘴上說著:就這樣了 我們之間的感情早已隨風飄散

 

I watched you fade away

我看著妳在我眼前消失

But I turned my head and closed my eyes

但我只是轉過頭 閉上雙眼

And prayed you’d stay

祈禱著妳會留下

And I told myself that it’d be fine

我說服自己一切都會沒事

I wish I could have just said somethin’, oh

我希望那時我有勇氣挽留 噢

When you said you needed time

但當妳說妳需要一些時間

I heard goodbye

我只聽見妳話中的再見

Goodbye

只有再見

 

It was way too easy to say those words you said

說出妳說的那些話再簡單不過

And the look on your face, I could tell there was nothin’ left

從妳臉上的表情 我就知道我們之間真的甚麼都沒了

Almost wished we were fightin’, screamin’, and cryin’, but

差點就希望我們能在打鬧尖叫和痛哭中結束

Not a drop of a tear, didn’t know how to feel, I was numb

但我們卻沒有一個人流淚 我甚至不知道該有甚麼感覺 我唯一的感覺是麻木

 

When I watched you fade away

我看著妳在我眼前消失

But I turned my head and closed my eyes

但我只是轉過頭 閉上雙眼

And prayed you’d stay

祈禱著妳會留下

And I told myself that it’d be fine

我說服自己一切都會沒事

I wish I could have just said somethin’, oh

我希望那時我有勇氣挽留 噢

When you said you needed time

但當妳說妳需要一些時間

I heard goodbye

我只聽見妳話中的再見

Goodbye

只有再見

 

 

I could try to hold on if I thought I could change your mind

也許如果我認為我能讓妳改變心意 我就會極力挽留

But I don’t think I can when I feel like I feel tonight

但不是這樣的 我不認為這樣的自己有資格挽回

 

I watched you fade away

我看著妳在我眼前消失

But I turned my head and closed my eyes

但我只是轉過頭 閉上雙眼

And prayed you’d stay

祈禱著妳會留下

And I told myself that it’d be fine

我說服自己一切都會沒事

I wish I could have just said somethin’, oh

我希望那時我有勇氣挽留 噢

When you said you needed time

但當妳說妳需要一些時間

When you said you needed time

可能妳說的是那樣

I heard goodbye

但我只聽見妳話中的再見

Goodbye

只有再見

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()