BYE的最新單曲!!!!

他們真的是每首歌都這麼Catchy這麼可愛這麼好聽阿!!!!!!

好期待他們的下一張EP!!!!(還沒說甚麼時候才會出)

 

Heart Like California

 

 

She’s got a heart like California

她有顆像加州般熱情如火的心

And a smile like a Hollywood dream

有著好萊塢美夢般的燦爛笑容

She’s like a sunset back in Florida

她就像佛羅里達的日落般艷麗

And a top-down summer breeze

也像吹來的夏日微風那般柔和


Take it back to the night that we met

回到我初次遇見她的那個夜晚

She was standing there in a little black dress

她穿著黑色小禮服站在那兒看

I was playing it cool trying hard to impress

而我假裝冷靜試著讓她注意我

She was driving me crazy

她真的讓我快要瘋了


I remember she was looking at me

我記得當時她盯著我看

I was looking back thinking how could this be

我也看著她 想著這怎麼可能

She was doing her best to make it hard for me to breathe

她不過就是看著我就讓我無法呼吸

I was feeling so crazy

我想我真的快要瘋了


Like na na na na na na

Show me how to get a girl like that

告訴我 我該怎麼讓她注意到我

Na na na na na na

So she can love me right back

告訴我 我該怎麼讓她也愛上我 

 

She’s got a heart like California

她有顆像加州般熱情如火的心

And a smile like a Hollywood dream

有著好萊塢美夢般的燦爛笑容

She’s like a sunset back in Florida

她就像佛羅里達的日落般艷麗

And a top-down summer breeze

也像吹來的夏日微風那般柔和

We'd be cruising through LA

我們可以開車兜遍洛杉磯

Stopped on the freeway

把車停在高速公路上

Doing what we wanna do

做任何我們想做的事

And I’m gonna be there for her

我願意為她做任何事

'Cause I’m in love with a girl with a heart like California

因為我已經深深愛上這個有著加州般的心的女孩了

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California

一顆加州般熱情如火的心

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California

一顆加州般熱情如火的心


There we were I remember that time

我還記得那個時候

She was singing loud we were feeling alright

她大聲唱著歌 我們都狂歡著

And I think she knew on the way that

我想她其實清楚得很

She might have been driving me crazy

她真的讓我快要瘋了 

 

Like na na na na na na 

Show me how to get a girl like that 

告訴我 我該怎麼讓她注意到我

Na na na na na na

So she can love me right back

告訴我 我該怎麼讓她也愛上我  

 

She’s got a heart like California 

她有顆像加州般熱情如火的心

And a smile like a Hollywood dream 

有著好萊塢美夢般的燦爛笑容

She’s like a sunset back in Florida 

她就像佛羅里達的日落般艷麗

And a top-down summer breeze 

也像吹來的夏日微風那般柔和 

We'd be cruising through LA 

我們可以開車兜遍洛杉磯

Stopped on the freeway 

把車停在高速公路上

Doing what we wanna do 

做任何我們想做的事

And I’m gonna be there for her 

我願意為她做任何事

'Cause I’m in love with a girl with a heart like California 

因為我已經深深愛上這個有著加州般的心的女孩了

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California 

一顆加州般熱情如火的心

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California 

一顆加州般熱情如火的心

 


We’d be out until sunrise

我們可以在外面徹夜不歸

And we’d be dancing all night

我們可以整晚跳著舞

Even if I'm just dreaming

就算這全都只是一場夢

Of being with her you know I’m still gonna try

妳也知道我還是會去試

We’d be driving on sunset

我們可以在日落下兜風

And we’d be doing it right

一切都會沒事的

And I’m getting this feeling

每當我和她在一起

When I'm with her

我就知道

I’m in love with a girl with a

我早已深深愛上這個

heart like California 

 有著加州般的心的女孩

And a smile like a Hollywood dream   

有著好萊塢美夢般的燦爛笑容

She’s like a sunset back in Florida   

她就像佛羅里達的日落般艷麗

And a top-down summer breeze   

也像吹來的夏日微風那般柔和  

 

She’s got a heart like California  

有著像加州般熱情如火的心

And a smile like a Hollywood dream  

有著好萊塢美夢般的燦爛笑容

She’s like a sunset back in Florida  

她就像佛羅里達的日落般艷麗

And a top-down summer breeze  

也像吹來的夏日微風那般柔和  

We'd be cruising through LA  

我們可以開車兜遍洛杉磯

Stopped on the freeway 

把車停在高速公路上

Doing what we wanna do  

做任何我們想做的事

And I’m gonna be there for her  

我願意為她做任何事

'Cause I’m in love with a girl with a heart like California  

因為我已經深深愛上這個有著加州般的心的女孩了

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California  

一顆加州般熱情如火的心

Woo ooh ooh woo ooh ooh

Heart like California  

一顆加州般熱情如火的心

 


Yeah I warned ya

我警告過你了

Yeah I know that

我很清楚

She’s got a heart like California

她有一顆加州般熱情如火的心

Yeah I warned ya 

我警告過你了

Yeah I know that 

我很清楚

She’s got a heart like California 

她有一顆加州般熱情如火的心

 

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()