close

 

Miley五年前的歌~~

暑假到了,瘋狂的大玩特玩吧!!!!!

不過玩歸玩,還是要注意安全唷:)

 

Party In The U.S.A.

 

I hopped off the plane at LAX

我跳下抵達洛杉磯的飛機
With a dream and my cardigan

帶著我的夢想和羊毛衫
Welcome to the land of fame excess (whoa),

來到這個充斥著名人的土地(哇)
Am I gonna fit in?

我能夠適應嗎?

Jumped in the cab,

我跳進計程車裡
Here I am for the first time

展開了我的第一次冒險
Look to the right

看向右方
And I see the Hollywood sign

我能清晰看見好萊塢的招牌
This is all so crazy

這簡直太瘋狂了
Everybody seems so famous

連路人看起來都像明星那樣閃耀

My tummy's turnin'

我的肚子翻攪著
And I'm feelin' kinda home sick

我似乎有點想家了
Too much pressure and I'm nervous,

車內的氣氛令我充滿壓力 緊張到了極點
That's when the taxi man turned on the radio

就在那時 司機打開了廣播電台
And the Jay Z song was on

我聽見的 是Jay Z的火紅曲
And the Jay Z song was on

電台播的 是Jay Z的熱門曲
And the Jay Z song was on

那歌正是 是Jay Z的暢銷曲


So I put my hands up

所以我舉高雙手
They're playing my song,

他們正在播著我的歌
And the butterflies fly away

緊張的感覺煙消雲散
Noddin' my head like yeah

我興奮地搖晃腦袋
Movin' my hips like yeah

我狂喜地擺動臀部
I got my hands up,

我舉高雙手
They're playin my song

他們在放的正是我的歌
I know I'm gonna be ok

我知道 我一定會沒事的
Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對
Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對

Get to the club in my taxi cab

我搭著計程車到了夜店
Everybody's lookin' at me now

現在每個人都把目光停在我身上
Like "who's that chick that's rockin' kicks?

好像在說:"那個穿運動鞋的女孩是誰阿?
She gotta be from out of town"

她肯定是從鄉下來的"
So hard with my girls not around me

我的好朋友們都不在身邊真的很難保持笑容
Its definitely not a Nashville party

這肯定不是那什維爾的鄉村派對
'Cause all I see are stilettos

因為這裡的女孩個個穿著恨天高
I guess I never got the memo

我猜我沒收到通知我這是場時尚派對的紙條

My tummy's turnin'

我的肚子翻攪著
And I'm feelin kinda home sick

我似乎又有點想家了
Too much pressure and I'm nervous

人們的目光令我充滿壓力 緊張到了極點
That's when the D.J. dropped my favorite tune

就在那時 DJ放出了我最愛的曲調
And the Britney song was on

我聽見的 是布蘭妮的火紅曲
And the Britney song was on

DJ播的 是布蘭妮的熱門曲
And the Britney song was on

那歌正是 是布蘭妮的暢銷曲

 

So I put my hands up

所以我舉高雙手
They're playing my song,

他們正在播著我的歌
And the butterflies fly away

緊張的感覺煙消雲散
Noddin' my head like yeah

我興奮地搖晃腦袋
Movin' my hips like yeah

我狂喜地擺動臀部
I got my hands up,

我舉高雙手
They're playin my song

他們在放的正是我的歌
I know I'm gonna be ok

我知道 我一定會沒事的
Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對
Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對


Feel like hoppin' on a flight (on a flight)

我常常想要拋下一切 跳上飛機(跳上飛機)
Back to my hometown tonight (town tonight)

跳上回到家鄉的那班飛機(真的很想)
Something stops me every time (every time)

但有些事物阻止了我(每一次都是如此)
The DJ plays my song and I feel alright

DJ放著我的歌 讓我知道一切都會沒事的

 

So I put my hands up

所以我舉高雙手

They're playing my song,

他們正在播著我的歌

And the butterflies fly away

我感覺像是有蝴蝶在身邊飛舞

Noddin' my head like yeah

我興奮地搖晃腦袋

Movin' my hips like yeah

我狂喜地擺動臀部

I got my hands up,

我舉高雙手

They're playin my song

他們在放的正是我的歌

I know I'm gonna be ok

我知道 我一定會沒事的

Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對

Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對

 

So I put my hands up

所以我舉高雙手

They're playing my song,

他們正在播著我的歌

And the butterflies fly away

我感覺像是有蝴蝶在身邊飛舞

Noddin' my head like yeah

我興奮地搖晃腦袋

Movin' my hips like yeah

我狂喜地擺動臀部

I got my hands up,

我舉高雙手

They're playin my song

他們在放的正是我的歌

I know I'm gonna be ok

我知道 我一定會沒事的

Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對

Yeah, It's a party in the USA

耶 這可是場美國的狂歡派對

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()