5SOS最近真的是越來越紅啦~~

光這首好像就有三個人請我翻XDD

這首歌的主角應該是LukeXD吉他手+穿唇環=LukeXD

這部MV真的是很可愛~~

 

Try Hard

 

 

She's dropping out of school 'cause she don't need the grade,

她輟學不去學校 因為她根本不需要那些成績

The colors in her hair don't seem to fade,

她髮中散發出的光彩似乎永遠不會消散

I get dressed up when I go out but she gets dressed down

我出門時總會細細打扮一番 而她只是隨便套件衣服就出了門

She's 17 I've told her I'm 20,

她才17歲 而我告訴她我20歲了

I couldn't take her out 'cause Mom's got no money,

我沒辦法帶她去約會 因為媽媽沒給我零用錢

It's stuff like this that makes me wish that I could change somehow

她的這些特點讓我希望自己也能像她一樣

Sitting here at home, it's obvious

我獨自坐在家想著 這已經很明顯了


She's so out of reach, and I'm finding it hard

她是個我追不到的女孩 想追到她真的太難

'Cause she makes me feel, makes me feel,

因為她讓我覺得 讓我覺得

Like I try, like I try, like I'm trying too hard,

覺得自己有點試得太超過了

'Cause I'm not being me, and it's getting me down

因為我覺得我甚至已經不是自己 她簡直快讓我崩潰

That she makes me think, makes me think,

她讓我想著 讓我想著

That I try, that I try, that I'm trying too hard again

我真的有點試得太超過了

'Cause I'm trying too hard again

因為我又再次這麼努力的試


She's got a rose tattoo but she keeps it covered,

她身上有個玫瑰刺青 但她把它藏在衣服底下

I play guitar but she's into drummers,

我很會彈吉他 但她愛的是鼓手

She's seen my face around but she doesn't even know my name

她常常看到我在她附近 但她根本不知道我的名字

I pierced my lip so she thinks I'm cool,

我跑去穿唇想讓她覺得我很酷

I ripped my jeans and dropped out of school,

我學她輟學又穿破洞牛仔褲

I followed her 'round the town but she thinks that I'm a weirdo now

我跟著她走遍整個小鎮 但現在她卻覺得我是個變態跟蹤狂

Sitting here at home, it's obvious

我獨自坐在家想著 這已經很明顯了 

 

She's so out of reach, and I'm finding it hard

她是個我追不到的女孩 想追到她真的太難

'Cause she makes me feel, makes me feel,

因為她讓我覺得 讓我覺得

Like I try, like I try, like I'm trying too hard,

覺得自己有點試得太超過了

'Cause I'm not being me, and it's getting me down

因為我覺得我甚至已經不是自己 她簡直快讓我崩潰

That she makes me think, makes me think,

她讓我想著 讓我想著

That I try, that I try, that I'm trying too hard again

我真的有點試得太超過了

 


But now, who knew?

現在呢?誰知道?

She's in the crowd of my show

她就在舞台下的人群中

Nothing to lose,

沒甚麼好失去的了

She's standing right in the front row

她就站在最前排

The perfect view,

有著最好視線的那個位子

She came alone on her own,

她是自己一個人來的

And there's something that you should know

而我想有些事妳應該要知道

 


You're so out of reach, and I'm finding it hard

妳是個我追不到的女孩 想追到妳真的太難

'Cause you make me feel, you make me feel,

因為妳讓我覺得 讓我覺得

Yeah she makes me feel, she makes me feel

耶 她讓我覺得 讓我覺得

It's obvious

這實在是太明顯了 

 

She's so out of reach, and I'm finding it hard 

她是個我追不到的女孩 想追到她真的太難

'Cause she makes me feel, makes me feel, 

因為她讓我覺得 讓我覺得

Like I try, like I try, like I'm trying too hard, 

覺得自己有點試得太超過了

'Cause I'm not being me, and it's getting me down 

因為我覺得我甚至已經不是自己 她簡直快讓我崩潰

That she makes me think, makes me think, 

她讓我想著 讓我想著

That I try, that I try, that I'm trying too hard again 

我真的有點試得太超過了

(and again, and again, and again, and again)

(再一次 再一次 再一次 又再一次 )

'Cause I'm trying too hard again

因為我真的試得太超過了

(and again, and again, and again, and again) 

(再一次 再一次 再一次 又再一次 )

'Cause I'm trying too hard again 

因為我真的試得太超過了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()