Megan Nicole的最新原創曲!!!

這首歌的歌詞寫的超棒的~~

Megan在MV裡換了超多個造型~

MV的結局.....好令我難過:((

 

Never Wanna Let You Go

 

 

Quit playing games don’t lead me on 

我不想再玩這種遊戲了 別再把我引進來

Make me feel like I’m your one 

讓我以為自己真的是你的唯一

When you’re gonna let me go 

當你打算拋下我時

Why won't you give me a chance 

你應該要先給我個機會

To show you every side of me 

讓你看見我的每一面

And how we're meant to be 

讓你知道我們是命中注定的


Cause you’re too scared to let me in 

你太害怕讓我走進你的心門

And let this love begin 

太害怕讓我們的愛啟程


Never wanna let you go 

我從來不想讓你離開我

Never wanna be alone

我從來不想要孤單一人 

Tell me how it ought to be right now 

現在就告訴我 我們的結局該是如何

Never wanna leave your side 

我從來不想要拋下你

Never wanna say goodbye 

我從來不想要說再見

Tell me how it ought to be right now 

現在就告訴我 我們的結局該是如何


I see the way you look at her 

我看到你看著她的眼神

The way you used to look at me 

那種你曾經用來看著我的眼神

Now I can finally see 

現在我終於看清了

Broken hearts and broken dreams 

我破碎的心和粉碎的夢

There will never be a you and me 

永遠不會在有所謂的你和我了

Can’t find the air to breathe

我無法呼吸 

 

 

Cause you’re too scared to let me in  

你太害怕讓我走進你的心門

And let this love begin  

太害怕讓我們的愛啟程


Never wanna let you go 
 

我從來不想讓你離開我

Never wanna be alone 

我從來不想要孤單一人 

Tell me how it ought to be right now  

現在就告訴我 我們的結局該是如何

Never wanna leave your side  

我從來不想要拋下你

Never wanna say goodbye  

我從來不想要說再見

Tell me how it ought to be right now 

現在就告訴我 我們的結局該是如何

 


Cause I’m falling 

我正在墜落

Do you still care 

你還在乎嗎?

Cause I’m falling 

我正在墜落

Will you be there 

你會在那接住我嗎? 

 

Never wanna let you go   

我從來不想讓你離開我

Never wanna be alone  

我從來不想要孤單一人 

Tell me how it ought to be right now   

現在就告訴我 我們的結局該是如何

Never wanna leave your side   

我從來不想要拋下你

Never wanna say goodbye   

我從來不想要說再見

Tell me how it ought to be right now   

現在就告訴我 我們的結局該是如何 

 

Never wanna let you go 

我從來不想讓你離開我

Never wanna be alone  

我從來不想要孤單一人 

Tell me how it ought to be right now 

現在就告訴我 我們的結局該是如何

Never wanna leave your side  

我從來不想要拋下你

Never wanna say goodbye   

我從來不想要說再見

Tell me how it ought to be  

告訴我 我們的結局該是如何

Tell me how it ought to be right now

現在就告訴我 我們的結局究竟該是如何

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()