Austin最近真的是狂出單曲XDD甚麼時候才要出專輯呢~~~

這首歌歌名超簡短XDD不過這首歌還有另一個名字叫做"Turn The Radio Up"喔~~

他在這首歌裡還挑戰唱Rap呢~~其實唱的還不錯 <3

Austin每次在演唱會上唱這首"U"時都會挑一位女粉絲上台並獻唱給她,那些U Girls都超幸福超幸運的阿!!!

下面那部影片就是一些獻唱畫面的剪接~~

PS.目前英文歌詞還沒有完全正確

 

 

 

U

 

 

Turn your radio up, Turn your radio up(Yeah)

打開收音機 打開收音機 (耶)

Turn your radio up, Turn your radio up(Yeah)

打開收音機 打開收音機 (耶)

Ain't no other shawty I've heard of baby,

我從沒看過像妳這麼漂亮的女孩

I put a million on that that that that,

這點我可以跟妳保證

I took my world and gave you half of it baby,

我把我的世界分一半給妳 寶貝

I pray I'll never get it back back back back.

我希望我永遠不需要收回來


I love your style,

我喜歡妳特有的風格

I love your smile,

我喜歡妳燦爛的微笑

I love your eyes,

我喜歡妳迷人的雙眼

They look like diamonds to me

它們在我眼中就像鑽石一樣閃耀

But you could have it all,

但妳可以擁有那一切

All of it baby,

全部的一切 寶貝

In your favorite store blowin' stacks stacks stacks.

在妳最愛的店裡瘋狂血拼


Cus I know that all my dreams are coming true yeah

因為我知道我所有的夢想都已經成真 耶

And I know-ow-ow-ow-ow-ow

我知道~

I'll never feel the way I feel girl,

我永遠也不會再感到這股悸動 女孩

With you oh baby you yeah you,

這股看到妳的悸動

You oh baby you yeah you,

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳


I'll go up and get a star for you baby

我願意為妳抓一顆星星下來 寶貝

Pick it out and bring it back back back back

為你挑選最閃耀的一顆帶回來

I'm glad you opened up your heart for me baby

我很開心看到妳願意為我敞開心房 寶貝

I ain't lying that's a fact fact fact fact

我不是說謊 那就是事實


I remember us sitting up late in my one bedroom apartment

我還記得我們一起坐在我的單房公寓裡

Memories runnin' thru my head head head head

那些回憶湧上我的腦海

You're the only one I want if you were to leave me

妳是我唯一喜歡的女孩

I don't know what I would do instead stead stead stead 

如果妳離開我 我完全不知道我該怎麼辦

Cus I love ya I love ya

因為我愛妳 我真的好愛妳

Even if I'm tempted I swear

就算我被其他女孩誘惑

I'll never put none of them other above ya

我發誓她們永遠也不會取代妳的地位

Hoping I can get along with your big brothers

我希望我跟妳哥哥們能處的來

Cus I'm in it for the long hard like truckers

因為妳哥哥看起來就像是剽悍的卡車司機

Party in love, purple label kisses, just give me a minute

把愛情當成派對一樣享受 妳的香吻 只要給我一分鐘

And I'll be making you my Mrs.

我會讓妳成為我的Mahone小姐

We can look exquisite, trips to the pacific

我們可以看起來像是講究穿著的人 到太平洋上旅遊

Look up in the sky like look Mèma I did it

抬頭望向天空 像是在說:"外婆 我做到了" 

 

Cus I know that all my dreams are coming true yeah

因為我知道我所有的夢想都已經成真 耶

And I know-ow-ow-ow-ow-ow

我知道~

I'll never feel the way I feel girl,

我永遠也不會再感到這股悸動 女孩

You oh baby you yeah you,

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you,

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you,

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you,

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

 

 

Turn your radio up, Turn your radio up(Yeah) 

打開收音機 打開收音機 (耶) 

Turn your radio up, Turn your radio up(Yeah) 

打開收音機 打開收音機 (耶)

Baby throw your hands up, see you throw your hands up,

寶貝 舉起雙手 讓我看見妳舉高雙手

Let me see them hands up, Let me see them hands up

讓我看見妳的雙手高舉在天 讓我看見妳舉高雙手 

 

Cus I know that all my dreams are coming true yeah 

因為我知道我所有的夢想都已經成真 耶

And I know-ow-ow-ow-ow-ow 

我知道~

I'll never feel the way I feel girl, 

我永遠也不會再感到這股悸動 女孩 

You oh baby you yeah you, 

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you, 

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you, 

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

You oh baby you yeah you, 

妳~ 喔~ 寶貝 就是妳

Yeah you 

耶 就是妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()