Austin的最新單曲!!!

特別邀來了Pitbull合作呢!!!超洗腦的一首歌~~

這首歌有些不是英文的單字讓我翻的有點辛苦,因為要到處去查那個字是甚麼意思,尤其是後面有一段一長串的西班牙文我整個崩潰,我看不懂西班牙文啦!!!!

而且我實在是不太能了解Rap.......

如果我翻譯錯誤請各位一定要跟我說!!

歌詞MV非常搞怪可愛,而且陣仗超大的!!!

MV整個就是超帥的阿!!!!!!

Austin跟Pitbull的互動好可愛~~

 

PS.MMM Yeah的部分因為是狀聲詞所以就不翻了喔

PS2.Pitbull在第一段所唱的Dale似乎是西班牙文,他常常會在Rap中加入那個字,意思類似"Do it"或是"Go ahead"

PS3.Jordan and Pippen都是NBA的知名球員

PS4.Kriss Kross是一名美國的Rap歌手,他的其中一首歌就叫做"Jump"

PS5.Armando是Pitbull在2010年發行的專輯名稱

PS6.這首歌我居然翻了2個半小時ˊˇˋ(邊吃飯邊瞄一下旁邊的電視XD)

 

MMM Yeah

 

 

[Pitbull]
Austin man keep doing your thing

Austin繼續做那些你該做的事

Let these boys keep slipping man

讓這些人措手不及

I’m not into gymnastics but I’m into flipping things

我不是體育健將 但我倒是很擅長說些無禮的話


I told these women that it’s all about the team, Jordan and Pippen man

我告訴這些女人 這只是一種團隊合作 就像喬登跟皮彭一樣

So if you wanna join the team

所以 如果妳想要加入這個團隊

Now tell me little miss thang

現在就告訴我吧 小姐

Dale!

上吧!


[Austin]
When I saw her, walking down the street

當我看到她走在路上

She looked so fine

她看起來真的好美

I just had to speak

我必須要跟她說句話

I asked her name

我問她她的名字是甚麼

But she turned away

但她只是轉過頭

As she walked

頭也不回的離開

All that I can say was

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was

我唯一能說的只有


[Austin]
Rock 'n' roll one time, we’ll make it up as we go

無論我們去哪 我們都會讓周遭的人搖滾起來

I know you feel it cause I mean what I say say say say

我知道妳也有相同的感覺 因為我對我說的每句話都是認真的

We can do whatever, do whatever we want

我們可以做任何我們想做的事

When she walks pass me I say hey hey hey…

當她走過我身邊 我對她說"嘿!嘿!嘿!"


So tell me where you from, where you wanna go

所以 告訴我妳從哪來的 妳等會要去哪?

She walk pass me like I ain’t said a word

她只是走過我面前 好像根本沒聽到我說話

Stood there like man

我就這樣站在那

Girl I don’t usually feel some type of way

女孩 我通常不會有這麼強烈的感受

But this one hit me hard in some kind of place

但妳的某個特點讓我為妳瘋狂

 

Like man...

就好像...

 

 

When I saw her, walking down the street 

當我看到她走在路上

She looked so fine 

她看起來真的好美

I just had to speak 

我必須要跟她說句話

I asked her name 

我問她她的名字是甚麼

But she turned away 

但她只是轉過頭

As she walked

頭也不回的離開

All that I can say was 

我唯一能說的只有 

 

Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was

我唯一能說的只有

 


6 inch heels clickin up and down the street

她穿著六吋高的高跟鞋 喀喀喀的聲音響遍大街

You know she’s comin and then she walks away way way way

你大老遠就能知道她來了 接著她便走過你眼前

Look I’m a big big deal, a little fun’s all I need

我是個大名人 我需要的只是一點點的樂趣

But I can tell she don’t believe what I said say say say say

但我知道她完全不相信我說的任何一句話

 

 

So tell me where you from, where you wanna go 

所以 告訴我妳從哪來的 妳等會要去哪?

She walk pass me like I ain’t said a word 

她只是走過我面前 好像根本沒聽到我說話

Stood there like man 

我就這樣站在那

Girl I don’t usually feel some type of way 

女孩 我通常不會有這麼強烈的感受

But this one hit me hard in some kind of place 

但妳的某個特點讓我為妳瘋狂 

 

Like man... 

就好像... 

 

When I saw her, walking down the street 

當我看到她走在路上

She looked so fine 

她看起來真的好美

I just had to speak 

我必須要跟她說句話

I asked her name 

我問她她的名字是甚麼

But she turned away 

但她只是轉過頭

As she walked 

頭也不回的離開

All that I can say was 

我唯一能說的只有 

 

Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有

 


[Pitbull]
Mmm Mmm yeah yeah
She looks so good but she bad bad

她真的好正 但她也是個壞女孩

You can see that back from the front front

你從正面就能看見她的美背

Booty like Kriss Kross, jump jump

翹臀就像Kriss Kross的歌一樣

Meet me in the middle of the ocean

在大海中央跟我見面

we can find ourselves and lose our minds

我們可以找到真正的自己 瘋狂一下

Rewin-win-win-win-win-wind, play

按下倒帶 重來一遍

Find ourselves and lose our minds today

找到真正的自己 今天來瘋狂一下

Austin M, and Armando acabando latinos y gringos gozando me entiendes

Austin和阿曼多 無論是誰都知道我享受得很

For those that thought that we would stop

那些以為我們會停止的人們

Definitely don’t have a mind to think with, brainless

肯定根本沒有腦袋

Most of them broke but they famous

他們大部分都破產了 但是依然有名

Some got hits but they nameless

其中有些有幾首名曲 但他們沒有名字

But mamita, forget about that

天阿 忘掉那些東西吧

When I see you

當我看見妳

All that I could say was

我唯一能說的只有 

 

Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有 

 

Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有


Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
Mmm Mmm yeah yeah
All that I can say was
 

我唯一能說的只有

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()