網友委託翻譯~

這首是很有爵士Fu的鋼琴伴奏呢!!!

也很好聽~~

 

Change Me

 

 

Girl, I’m ready, if you’re ready, now 

女孩 如果妳準備好 我也準備好了 就是現在
Ooh, as I'm ever gonna be
 

嗚~ 就像以往的我
If you're with it, then I'm with it, now
 

如果妳願意 我也願意 就是現在
To accept all the responsibility
 

承擔一切的責任
I'd go outta my way
 

我願意不顧一切
To live by the words that you say
 

只靠著妳的話語過活
I don't wanna be the same
 

我不想要永遠一成不變

Maybe you could change me
 

也許妳能夠改變我
Maybe you could change me
 

也許妳能夠改變我
Maybe you could be the light
 

也許妳能成為指引我的光明
That opens up my eyes
 

那開啟了我的視野
Make all my wrongs right
 

把我做錯的所有事導回正軌
Change me, change me
 

改變我 改變我

Don’t fight fire with fire
 

別以火攻火
If I’m screaming, talk quieter
 

如果我開始調高音量 妳只要小聲點
Understanding and patience
 

理解我的感受 忍耐一下
Feel the pain that I’m facing
 

感受我正面對的痛苦
Be like serenity, help re-position my mind
 

寧靜能幫助我重整自己的思緒
Take a chance, make a difference in my life
抓緊這個機會 改變我的人生
 

 

 

Maybe you could change me 

也許妳能夠改變我
Maybe you could change me
 

也許妳能夠改變我
Maybe you could be the light
 

也許妳能成為指引我的光明
That opens up my eyes
 

那開啟了我的視野
Make all my wrongs right
 

把我做錯的所有事導回正軌
Change me, change me
 

改變我 改變我 

 

 

Girl, I’m ready, if you’re ready, now  

女孩 如果妳準備好 我也準備好了 就是現在
Ooh, as I'm ever gonna be
  

嗚~ 就像以往的我
If you're with it, then I'm with it, now
  

如果妳願意 我也願意 就是現在

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()