The Vamps的最新單曲!!!

曲風超可愛的一首歌~~主唱Brad的歌聲真的很特別!!

MV有一段團員集體在路邊解放害我笑死XDD

 

Wild Heart

 

 

I was walking away,

我本來打算要離開了

But she's so beautiful it made me stay

但她真的太美 讓我不得不留下

I don't know her name,

我不知道她的名字

But I'm hoping she might feel the same

但我希望她也有相同的感覺

So here I go again,

所以我又來了

She got my heart again

她又再一次奪走我的心


Tonight we'll dance

今晚我們會共舞

I'll be yours and you'll be mine

我會是妳的 妳也會是我的

We won't look back,

我們不會回頭

Take my hand and we will shine

抓緊我的手 我們會一起閃爍

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心


Stay here, my dear,

留在這裡 親愛的

Feels like I've been standing right here for years

我感覺自己已經站在這等了好多年

My mind's beat up

我的腦袋像被狠狠揍了一頓

Tell me that you feel this, and I won't give up

告訴我妳也有這種感覺 我絕不會放棄

I won't give up

我絕不會放棄 

 

Tonight we'll dance

今晚我們會共舞

I'll be yours and you'll be mine

我會是妳的 妳也會是我的

We won't look back,

我們不會回頭

Take my hand and we will shine

抓緊我的手 我們會一起閃爍

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心 

 

And I know it's late, I know it's cold

我知道已經很晚了 我也知道現在很冷

But come right here, I swear I'll never let you go

可是 來我身邊吧 我發誓我永遠不會放開妳

The way you move—it's wonderful

妳舞動的方式 真是美好

Let's do it now, 'cause one day we'll both be old

我們現在就一起去做 因為總有一天我們都會變老

Oh whoa oh

喔~ 喔~ 喔~

 

Tonight we'll dance

今晚我們會共舞

I'll be yours and you'll be mine

我會是妳的 妳也會是我的

We won't look back,

我們不會回頭

Take my hand and we will shine

抓緊我的手 我們會一起閃爍

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心 

 

Tonight we'll dance

今晚我們會共舞

I'll be yours and you'll be mine

我會是妳的 妳也會是我的

We won't look back,

我們不會回頭

Take my hand and we will shine

抓緊我的手 我們會一起閃爍

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心

Oh, oh, oh

喔~ 喔~ 喔~

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

She needs a wild heart

她需要一顆狂野的心

I got a wild heart

我有顆狂野的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()