真的超愛這首歌~~

旋律很棒,歌詞很簡單可愛!!

MV一如往常的帥阿!!!

每次看他們的MV都會被電死ˊˇˋ

濕身有夠性感阿!!!

 

Loving You Is Easy

 

[Josh]

We were lost in the middle

我們在茫茫路途中迷失

Like bottles in the ocean

就像海洋裡的瓶中信

But we found one another

但我們找到了對方

Like the answer to a question

就像問題的解答

Like words to a love song

就像情歌的歌詞

Like a river to the red sea

就像通往紅海的河流

Finding you was so hard,

在人海中找到妳真的很難

But loving you is easy

但愛著妳卻簡單無比

Loving you is easy

愛著妳簡單無比

Loving you is easy

愛著妳簡單無比

Finding you was so hard,

在人海中找到妳真的很難

Loving you is easy

愛著妳卻簡單無比

 

 

[George]

We were lost in the middle

我們在茫茫路途中迷失

Like bottles in the ocean

就像海洋裡的瓶中信

But we found one another

但我們找到了對方

Like the answer to a question

就像問題的解答

[Jaymi]

Like words to a love song

就像情歌的歌詞

Like a river to the red sea

就像通往紅海的河流  

Finding you was so hard, 

在人海中找到妳真的很難

But loving you is easy 

但愛著妳卻簡單無比 

Loving you is easy 

愛著妳簡單無比 

Loving you is easy 

愛著妳簡單無比 

Finding you was so hard, 

在人海中找到妳真的很難

But loving you is easy 

但愛著妳卻簡單無比

 

 

[All]
Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳 

 

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳 

 

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳

 

Love with you

愛上了妳

I'm in love with you

我瘋狂的愛上了妳 

 

[George]
Finding you was so hard

在人海中找到妳真的很難

 

[Jaymi]
I think I finally found the one

我想我終於找到我的真愛

Here comes a change

這是一個改變的契機

I think the change has just begun

我想改變已經來臨了

I'm not the same 

我已經不再是以前的我

 

I think I finally found the one

我想我終於找到我的真愛

Here comes a change

這是一個改變的契機

I think the change has just begun

我想改變已經來臨了

I'm not the same 

我已經不再是以前的我

 


I think I finally found the one

我想我終於找到我的真愛

 

[George]

We were lost in the middle 

我們在茫茫路途中迷失

Like bottles in the ocean 

就像海洋裡的瓶中信

But we found one another 

但我們找到了對方

Like the answer to a question 

就像問題的解答

[Josh]

Like words to a love song 

就像情歌的歌詞

Like a river to the red sea 

就像通往紅海的河流 

Finding you was so hard,

在人海中找到妳真的很難

But loving you is easy.

但愛著妳卻簡單無比

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()