這首歌的歌詞很有趣喔~~

前兩段副歌前面(不包含副歌)的歌詞都是由不同的歌名所組成的!!

看到他們這樣特別的想法讓我也想把不同歌名串成幾段歌詞XD

改天有空來好好實踐這個想法~~

 

Better Than Words

 

[Harry]
Better than words

勝過千言萬語
But more than a feeling

不只是種感覺
Crazy in love

瘋狂墜入愛裡
Dancing on the ceiling

天花板上漫舞

[Liam]
Every time we touch

每當我們互觸
I'm all shook up

總是令我吃驚
You make me wanna...

妳讓我好想要...
How deep is your love?

妳的愛有多深?
God only knows, baby

只有上帝知道 寶貝

[All]
Woo

嗚~
I don't know how else to sum it up

我不知道我還能怎麼形容
'Cause words ain't good enough, ow

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~
There's no way I can explain your love, no

我根本不可能解釋妳給的愛 不可能
Ah, woo

阿 嗚~
I don't know how else to sum it up

我不知道我還能怎麼形容
'Cause words ain't good enough, ow

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~
I can't explain your love, no

我無法解釋妳給我的愛 不能

 

[Harry]
It's better than words

勝過千言萬語
[Niall]
Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!
[Zayn]
Better than words

勝過千言萬語

[Louis]
Better than words

勝過千言萬語
You drive me crazy

妳讓我快瘋了
Someone like you

妳這樣的女孩
Always be my baby

當我的寶貝吧

[Niall]
Best I ever had

我遇過的女孩中最棒的
Hips don't lie

舞蹈不說謊的
You make me wanna shh

妳讓我想要 噓
One more night

再給我一晚
Irreplaceable (yeah), crazy, crazy

妳無可替代 (耶) 瘋狂 瘋狂

[All]
Ah, woo

阿 嗚~
I don't know how else to sum it up

我不知道我還能怎麼形容
'Cause words ain't good enough, ow

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~
There's no way I can explain your love (there's no way I can explain your love), no

我根本不可能解釋妳給我的愛(我無法解釋妳給我的愛)不可能
Ah, woo

阿 嗚~

I don't know how else to sum it up

我不知道我還能怎麼形容
'Cause words ain't good enough, ow

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~
I can't explain your love, no

我無法解釋妳給我的愛 不能


[Louis]
Everyone tries (they try)

每個人都試過(他們試過)
To see what it feels like (feels like)

想知道那到底是甚麼感覺(甚麼感覺)
But they'll never be right

但他們永遠也猜不到
'Cause it's better, it's better, it's better
因為這感覺勝過 勝過 勝過

 

[All]

Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!
One more time

再來一次
Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!
Better than words

勝過千言萬語

Yeah



[All]
Ah, woo

阿 嗚~
I don't know how else to sum it up (I don't know)

我不知道我還能怎麼形容(我不知道)
'Cause words ain't good enough, ow

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~
There's no way I can explain your love, no

我根本不可能解釋妳給我的愛 不可能
Ah, woo

阿 嗚~
I don't know how else to sum it up (sum it up)

我不知道我還能怎麼形容(形容)
'Cause words ain't good enough, ow (the words ain't good enough)

因為這種感覺遠勝過言語 嗚~ (遠勝過言語)
I can't explain your love, no

我無法解釋妳給我的愛 不能

It's better than words

勝過千言萬語

Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!
It's better than words

勝過千言萬語
Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!
It's better than words

勝過千言萬語
Ooh oh ooh, ooh oh ooh, ooh ooh oh!

喔 喔 喔~ 喔 喔 喔~ 喔 喔 喔!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()