我超愛這首的啦!!光前奏我就愛上了!!

聽這首歌似乎會有種莫名的心痛感ˊˇˋ

我有一個朋友形容聽這首歌有種"膝蓋中箭"的感覺XD

我真的希望你隨時都在我身邊.....

 

Right now

 

 

[Louis]

Lights go down, and the night is calling to me, yeah.

燈光熄滅 夜晚呼喚著我 耶

I hear voices singing songs in the street
我聽見街上傳來陣陣歌聲
 

 

[Niall]

And I know that we won't be going home for so long, for so long.

我知道我們會有很長一段時間回不了家 很長一段時間

But I know that I won't be on my own, yeah.

但我知道我不會是獨自一人 耶

I love this feeling that

我好愛這種感覺 

 

[Zayn]

Right now

現在

I wish you were here with me

我希望妳就在我身邊

Cause right now

因為現在

Everything is new to me.

周遭的一切對我來說都是陌生的

You know I can't fight the feeling.

妳知道我無法抵抗這種感覺

And every night I feel it.

還有每個出現這種感覺的夜晚

Right now

現在

I wish you were here with me.
我希望妳就在我身邊

 

[Liam]

Late night spaces with all our friends, you and me, yeah.

深夜裡 妳和我 還有我們所有的朋友 耶

Love these faces just like how it used to be.
我好愛這些臉孔都是如此熟悉的這種感覺
 

 

[Harry]

And we won't be going home for so long, for so long.

我們會有很長一段時間回不了家 很長一段時間

But I know, I won't be on my own, on my own.

但我知道 我不會獨自一人 獨自一人

I'm feeling like

我感覺就像 

 

[Zayn]

Right now

現在

I wish you were here with me

我希望妳就在我身邊

Cause right now

因為現在

Everything is new to me.

周遭的一切對我來說都是陌生的

You know I can't fight the feeling.

妳知道我無法抵抗這種感覺

And every night I feel it.

還有每個出現這種感覺的夜晚

Right now

現在

I wish you were here with me.
我希望妳就在我身邊
 

 

[Zayn]

And I could do this forever.

我可以永遠像這樣

Whoa, whoa.

喔~ 喔~

And let's go crazy together.

讓我們一起瘋狂吧

Whoa, whoa.
喔~ 喔~

 

 [Harry]

Lights go down and I hear you calling to me, yeah.

燈光熄滅 我聽見妳喚著我 耶 

 

[Zayn]

Right now

現在

I wish you were here with me

我希望妳就在我身邊

Cause right now

因為現在

Everything is new to me.

周遭的一切對我來說都是陌生的

You know I can't fight the feeling.

妳知道我無法抵抗這種感覺

And every night I feel it.

還有每個出現這種感覺的夜晚

Right now

現在

I wish you were here with me.
我希望妳就在我身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()