這應該是整張專輯最抒情的歌了吧~

後面那個停一下再突然放音樂跟接下來Zayn的高音阿!!!

整個就是超感動的!!!

MV的拍攝手法超酷的~~~

雖然似乎有人說這部MV太單調,但我一點也不這麼認為,我倒覺得這部MV做得非常用心~~

 

You & I

 

 

[Niall]

I figured it out.

我終於想通了

I figured it out from black and white.

我終於從黑白之中想通了

Seconds and hours.

每一秒 每一刻

Maybe they had to take some time.

也許他們也需要一些時間 

 

[Liam]

I know how it goes.

我明白這是怎麼回事

I know how it goes from wrong and right.

我從對錯之中明白這是怎麼回事

Silence and sound.

沉默和吵雜

Did they ever hold each other tight like us?

它們有像我們一樣緊抱住對方過嗎?

Did they ever fight like us?

它們有像我們一樣為愛爭取過嗎? 

 

[Harry]

You and I.

妳和我

We don't wanna be like them.

我們不想要像他們一樣

We can make it 'til the end.

我們可以一起走到結局的

Nothing can come between

沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Not even the Gods above

就算是上帝

Can separate the two of us.

也無法讓我們分離

No, nothing can come between

不 沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我 

 

[Zayn]

I figured it out.

我終於想通了

Saw the mistakes of up and down.

看見了那些徹底的錯誤

Meet in the middle.

我們互相拉距

There's always room for common ground.

那些共同點總是會留有餘地的 

 

[Louis]

I see what it's like.

我明白這是怎麼回事

I see what it's like for day and night.

我明白白天和黑夜是怎麼回事了

Never together

它們從來無法在一起

'Cause they see things in a different light like us.

因為它們就像我們 用不同的光看事物

But they never tried like us.

但它們從來沒像我們一樣嘗試 

 

[Harry]

You and I.

妳和我

We don't wanna be like them.

我們不想要像他們一樣

We can make it 'til the end.

我們可以一起走到結局的

Nothing can come between

沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Not even the Gods above

就算是上帝

Can separate the two of us.

也無法讓我們分離

No, nothing can come between

不 沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我 

 

[Zayn]

'Cause you and I...

因為只要妳和我在一起 

 

[All]

We don't wanna be like them.

我們不想要像他們一樣

We can make it 'til the end.

我們可以一起走到結局的

Nothing can come between

沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Not even the Gods above

就算是上帝

Can separate the two of us.

也無法讓我們分離

No, nothing can come between

不 沒有任何事能阻止我們

You and I.

妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我

 


You and I.

妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我

We can make it if we try.

我們可以辦到的 只要我們去試

You and I

妳和我

Oh, you and I.

噢 妳和我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()