這首歌翻唱自德國女團No Angels的歌曲~原唱我會放影片在下面喔!

超令人感動的一首歌!!

不論是旋律和歌詞都是!!

這首好像是Jaymi的最愛~~

 

 

 

Amaze Me

 

 

[Josh]

Little things that you do

那些妳做的小事情

That we share, me and you are air I breathe

那些我們共享的妳我 都是我呼吸的空氣

[Jaymi]

You supply me with such wonder stuff

妳用那些美好事物填滿我的人生

Just one touch is all I need

我唯一需要的只有妳的觸碰

 

[Josh]
It feels like I'm falling into sun

這感覺就像我墜入太陽中心

Even on stormy days

就算在暴風雨的日子裡

In every way, it feels like we're one

在任何時候 我都覺得我們只有對方

[Jaymi]

As we watch the years go by

當我們看著時光飛逝 年復一年

Feels like we're still flying high

我感覺我們仍然在高飛

 

[Josh]
Baby you amaze me

寶貝 妳令我驚艷

You still knock me off my feet

妳依然讓我為妳神魂顛倒

And who would have ever guessed, it would last

有誰能猜想的到 我們能在一起這麼久

Through it all the reason I believe, can't you see?

度過那些我深信不疑的理由

You still amaze me

妳依然令我驚艷

You still amaze me

妳依然令我驚艷

 

[George]
Funny how everytime, that I'm down

有趣的是 每當我感到沮喪

You pick me up, you stand by me

妳總是幫我振作起來 陪在我身邊

People ask, what's the deal?

人們總愛問我 到底為什麼?

Why you still so in love?

為什麼你還是這麼愛她?

Baby, it's meant to be

寶貝 這是命中注定的

 

[JJ]
It feels like I'm falling into sun

這感覺就像我墜入太陽中心

Even when life is like, a fight

就算人生就像一場戰鬥

I feel like we've won

我感覺我們已經贏了

[Jaymi]

As we watch the years go by

當我們看著時光飛逝 年復一年

Feels like we're still flying high

我感覺我們仍然在高飛 

 

[Jaymi]

Baby you amaze me 

寶貝 妳令我驚艷

You still knock me off my feet 

妳依然讓我為妳神魂顛倒

And who would have ever guessed, it would last 

有誰能猜想的到 我們能在一起這麼久 

Through it all the reason I believe, can't you see? 

度過那些我深信不疑的理由

You still amaze me 

妳依然令我驚艷 

 

[Josh]

It feels like I'm falling into sun

這感覺就像我墜入太陽中心

Even on stormy days

就算在暴風雨的日子裡

In every way, it feels like we're one

在任何時候 我都覺得我們只有對方

As we watch the years go by

當我們看著時光飛逝 年復一年

Feels like we're still flying high

我感覺我們仍然在高飛 

 

[Jaymi]

Baby you amaze me 

寶貝 妳令我驚艷

You still knock me off my feet 

妳依然讓我為妳神魂顛倒

And who would have ever guessed, it would last 

有誰能猜想的到 我們能在一起這麼久 

Through it all the reason I believe, can't you see? 

度過那些我深信不疑的理由

You still amaze me 

妳依然令我驚艷

You still amaze me 

妳依然令我驚艷 

 

You still amaze me  

妳依然令我驚艷

You still amaze me  

妳依然令我驚艷

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()