網友委託翻譯~

Miley現在已經開始嘗試Rap了呢~~

和以前的風格完全不同

不過我相信真正愛她的粉絲還是會繼續愛她!!

 

Love Money Party

 

 

Money ain't nothing but money

錢就是錢

When you get to the money, it ain't nothing but money

就算你賺到很多錢 它也還是錢

Love ain't nothing but love.

愛就是愛

When you learn how to love, it ain't nothing but love

當你學會怎麼愛人 它還是愛情

Party ain't nothing but a party.

派對就是派對

When you party everyday, it ain't nothing but a party

當你每天瘋狂開趴 它還是派對


Love, money, party (money, party)[x4]

愛情 金錢 派對 (金錢 派對)[x4]

We want love, money, party

我們想要愛情 金錢 派對


If I can't trust then why am I giving my heart

如果我無法相信任何人 為什麼我還要獻出我的心

In exchange for him to love me?

去換取他給我的愛?

'Cause there ain't much

因為那根本就不夠

Difference in a one night stand then one that ain't for me

一夜情和根本不屬於我的愛沒甚麼不同

Is it too much?

我要的太多嗎?

'Cause you hate that you love everything that he do and you can't deny you wanna

因為妳討厭自己愛他所做的一切 而妳無法否認妳想要他

So what,

那又如何

My heart'll light a fire in this bitch and blow it

我的心會點亮他的慾火 讓他像要爆炸


Money ain't nothing,

錢甚麼都不是

Money can't buy you love

錢不能為你買到真愛

I don't give a damn if he's sitting on a crib

我根本不在乎他是不是坐在床上等我

Money ain't nothing,

錢甚麼都不是

After that right now what about the real and the way you feel

在那之後 我們來想想那些真實的感受

Money get low and the DJ stop, then the music slow down, and the shit gets blurry

錢幣貶值 DJ停止動作 音樂慢了下來 一切都變得模糊


Love, money, party, yeah.

愛情 金錢 派對 耶 

 

Money ain't nothing but money

錢就是錢

When you get to the money, it ain't nothing but money ,yeah

就算你賺到很多錢 它也還是錢 耶 

Love ain't nothing but love.

愛就是愛

When you learn how to love, it ain't nothing but love ,yeah

當你學會怎麼愛人 它還是愛情 耶

Party ain't nothing but a party.

派對就是派對

When you party everyday, it ain't nothing but a party ,yeah

當你每天瘋狂開趴 它還是派對 耶

 


Love, money, party (money, party)[x4]

愛情 金錢 派對 (金錢 派對)[x4]

We want love, money, party

我們想要愛情 金錢 派對


I've been through heartbreaks,

我已經經歷過心碎

Probably it's much for anybody with a human heart to take

也許要人鼓起勇氣對任何人來說都太難

You know something not too good to elaborate

你知道有些事不是用話就能說明的

But I've been left in a lobby

但我曾被狠狠拋下

I done been through the fire,

我曾經赤腳走過火焰

I done been the girl on the side

我曾經是個只敢站著看的女孩

Imma leave it all on the line

我要拋開過去的一切

And now they growing up

現在它們逐漸茁壯

I bet you regret it 'cause it just don't taste like me

我賭你後悔了 因為我已經和過去完全不同

 

 

Money ain't nothing, 

錢甚麼都不是

Money can't buy you love 

錢不能為你買到真愛

I don't give a damn if he's sitting on a crib 

我根本不在乎他是不是坐在床上等我

Money ain't nothing, 

錢甚麼都不是

After that right now what about the real and the way you feel 

在那之後 我們來想想那些真實的感受

Money get low and the DJ stop, then the music slow down, and the shit gets blurry 

錢幣貶值 DJ停止動作 音樂慢了下來 一切都變得模糊

 


Love, money, party, yeah.

愛情 金錢 派對 耶

 

 

Money ain't nothing but money 

錢就是錢

When you get to the money, it ain't nothing but money ,yeah 

就算你賺到很多錢 它也還是錢 耶 

Love ain't nothing but love. 

愛就是愛

When you learn how to love, it ain't nothing but love ,yeah 

當你學會怎麼愛人 它還是愛情 耶

Party ain't nothing but a party. 

派對就是派對

When you party everyday, it ain't nothing but a party ,yeah 

當你每天瘋狂開趴 它還是派對 耶

 


Love, money, party (money, party) [x4]

愛情 金錢 派對 (金錢 派對)[x4]

We want love, money, party

我們想要愛情 金錢 派對


[Big Sean]
Okay, I walk in, sorta late

所以 我走了進去 有點遲到

My girl and watch both coordinate

我的女朋友和手表都一樣高級

They both got that gorgeous face

她們都有超正的外表

They both shine, they both mine

她們都閃閃發光 都是屬於我的

Getting green 'cause it's go time

要開始精采了 因為時間到了

God damn, I'm so fine

天殺的 我好的很

You know those— um, super model type girls, uh?

你知道那些 嗯.... 超模類型的女生吧

Yeah, I'm chilling with those kind

耶 我女朋友都是那種型的

B.I.G. Sean don, whine Perion

Big Sean大師 嗚嗚叫的網路

Detroit, player boy, get my berry on

底特律 玩咖男孩 帶上我的黑莓機

On an all night flight to an island

搭上整晚的飛機到一座小島上

I'll be gone in the morning

明早我就要離開了

I don't even need a carry on

我甚至不需要經營

What, this that all night, get dressed up shit

甚麼? 整晚都要這樣 打扮好

Red cup, get messed up shit

紅色杯子 瘋狂玩樂

Me and Miley, it's just us bitch

我和Miley 只有我們兩個

 

 

Money ain't nothing but money  

錢就是錢

When you get to the money, it ain't nothing but money ,yeah  

就算你賺到很多錢 它也還是錢 耶 

Love ain't nothing but love.  

愛就是愛

When you learn how to love, it ain't nothing but love ,yeah  

當你學會怎麼愛人 它還是愛情 耶

Party ain't nothing but a party.  

派對就是派對

When you party everyday, it ain't nothing but a party ,yeah  

當你每天瘋狂開趴 它還是派對 耶

 


Love, money, party (money, party) [x4]

愛情 金錢 派對 (金錢 派對)[x4]

We want love, money, party (money, party, money, party)

我們想要愛情 金錢 派對 (愛情 派對 金錢 派對)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()