網友委託翻譯~

這首也是Miley新專的歌~

真的很好聽呢!!歌詞也很不錯~

 

Hands In The Air

 

 

Let me see your hands in the air, ohhh

讓我看見你舉高雙手 喔~


I remember dreaming bout

我還記得我有夢過

The things I do right now

我現在正在做的事

Like I climbed on to a cloud

我好像攀往雲朵

Scared to look back down

害怕回頭向後望

I remember when

我還記得

I was all alone

我獨自一人的時候

Nobody round

沒有任何人在身邊

To hold me down

沒人能把我抱下來

But now you're here with me tonight

但今晚你就在我身邊

Look at what you found

看看你找到了甚麼

I was lonely for some time

我曾是個孤單的女孩

Now it's only you and I

但現在這裡只有你和我

I won't leave without your love tonight, tonight

今晚 沒有你的愛我不會離開


I'm dancing

我跳著舞

To the sound

隨著人群中

Of my words in the crowd

我的聲音起舞

Too high to come down

我已經爬的太高 下不來了

So let me see your hands in the air, 

所以讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手


[Ludacris]
It's go hard or go home and it ain't no lookin' back

我只有繼續向前跟回家兩個選擇 但已經沒辦法回頭了

My toughest enemy's is in the mirror, would you look at that?

我最強悍的敵人就在鏡子裡 你願意面對嗎?

I'm top five, dead or alive, one of the best to rhyme

我已經撐進前五強 生死一瞬間 這可是最棒的押韻詞之一

And if I ever take a seat I stood the test of time

如果我能夠承受的了時間的考驗

Every verse, every song, every feature I was on

每段歌詞 每首歌曲 每首我合作的歌曲

Better know that I abused it

你最好知道我有多少能耐

If I die before my time I'll still be living through my music

如果我在時辰到前就死了 我依然會靠著我的音樂過活

I cracked the industry open, but still got this shit on lock

我占領了整個饒舌界 但這鬼東西還是纏著我

Even on the highway up to heaven Luda still would be on top

就算已經開上通往天堂的高速公路 我還是世界第一 

 

I'm dancing

我跳著舞

To the sound

隨著人群中

Of my words in the crowd

我的聲音起舞

Too high to come down

我已經爬的太高 下不來了

So let me see your hands in the air, 

所以讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手

 


Woah Woah Woah

喔~ 喔~ 喔~

Ooooooh

喔~

Woah Woah Woah

喔~ 喔~ 喔~

Ooooooh

喔~

Woah Woah Woah

喔~ 喔~ 喔~

Ooooooh

喔~

Woah Woah Woah

喔~ 喔~ 喔~

Ooooooh

喔~

 


yeah yeah yeah yeah yeah

耶 耶 耶 耶 耶 

Ooooooh 

喔~ 

yeah yeah yeah yeah yeah 

耶 耶 耶 耶 耶 

Ooooooh  

喔~ 

 

I'm dancing

我跳著舞

To the sound

隨著人群中

Of my words in the crowd

我的聲音起舞

Too high to come down

我已經爬的太高 下不來了

So let me see your hands in the air, 

所以讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手

Let me see your hands in the air

讓我看見你舉高雙手

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()