網友委託翻譯~

這首歌很輕柔,歌詞好棒!

不知道各位相不相信一見鍾情呢?

 

Falling Fast

 

I woke up and saw the sun today

今早我醒來 看見燦爛的陽光

You came by without a warning

你毫無預警的出現在我身邊

You put a smile on my face

你讓我不自覺的露出微笑

I want that for every morning

我想要每天早晨都能這樣

 

What is it I’m feeling?

這到底是甚麼感覺?

‘Cause I can’t let it go

我完全無法放手

If seeing is believing

如果事情要眼見為憑

Then I already know

那我已經證實了

 

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

I hope this lasts

我希望這能永遠存在

I’m falling hard for you

我瘋狂的愛上你

I say let’s take a chance

我們一起放手一搏吧

Take it while we can

趁我們還有機會

I know you feel it too

我知道你也有相同的感覺

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

I’m falling fast yea

我瞬間墜入愛河 耶

 

It doesn’t matter what we do

我們做甚麼並不重要

You make everything seem brighter

你讓每件事都變得更美好

I never knew I needed you

我從來沒想到我會這麼需要你

Like a sad time needs a sea of lighters

就像失落的時候需要一片光海

 

What is it I’m feeling?

這到底是甚麼感覺?

‘Cause I can’t let it go

我完全無法放手

If seeing is believing

如果事情要眼見為憑

Then I already know

那我已經證實了

 

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

God ,I hope this lasts

天阿 我希望這能永遠存在

I’m falling hard for you

我瘋狂的愛上你

I say let’s take a chance

我們一起放手一搏吧

Take it while we can

趁我們還有機會

I know you feel it too

我知道你也有相同的感覺

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

I’m falling fast yea

我瞬間墜入愛河 耶

 

I hope you know, I hope it lasts

我希望你明 我想要這永遠存在

I’m falling hard, I’m falling fast

我瘋狂的愛上你 我瞬間墜入愛河

We can go, no holding back

我們可以一起離開 不被束縛

 

I hope you know, I hope it lasts

我希望你明白 我想要這永遠存在

I’m falling hard, I’m falling fast

我瘋狂的愛上你 我瞬間墜入愛河

We can go, no holding back

我們可以一起離開 不被束縛

 

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

I hope this lasts

我希望這能永遠存在

I’m falling hard for you

我瘋狂的愛上你

I say let’s take a chance

我們一起放手一搏吧

Take it while we can

趁我們還有機會

I know you feel it too

我知道你也有相同的感覺

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

I’m falling fast

我瞬間墜入愛河

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()