網友委託翻譯~

這首歌聽起來真的很舒服,光前奏我就被秒殺了!

Mary的聲音好棒~歌詞超讚的!!

MV拍的超唯美,而且聽委託的網友說,那個主角(在咖啡店工作的)似乎是女生耶!!(如果有說錯請留言指正

這女生也長的太帥!!

 

She Keeps Me Warm

 

 

She says I smell like safety and home

她說我身上的香味令她感到安全 有著家鄉的味道

I named both of her eyes “Forever” and “Please don’t go”

我幫她的雙眼取了名字 一眼叫"永遠" 一眼叫"請別離開"

I could be a morning sunrise all the time, all the time yeah

我可以永遠當她的日出 直到永遠 耶

This could be good, this could be good

這可以是件美好的事 可以是件美好的事


And I can’t change, even if I tried

我無法改變 就算我真的嘗試過

Even if I wanted to

就算我真的想要變

And I can’t change, even if I tried

我無法改變 就算我真的嘗試過

Even if I wanted to

就算我真的想要變

My love, my love, my love, my love

我的愛 我的愛 我的愛 我的愛

She keeps me warm, she keeps me warm

她讓我感到溫暖 她讓我感到溫暖


What’s your middle name?

妳的中間名是甚麼?

Do you hate your job?

妳痛恨妳的工作嗎?

Do you fall in love too easily?

妳是不是很容易墜入愛河?

What’s your favorite word?

妳最愛的字是什麼?

You like kissing girls?

妳喜歡親吻女孩嗎?

Can I call you baby?

我能不能叫你寶貝?

Yeah, yeah

耶 耶


She says that people stare ‘cuz we look so good together

她說人們會盯著我們看是因為我們太配了

Yeah, yeah, yeah

耶 耶 耶 

 

And I can’t change, even if I tried

我無法改變 就算我真的嘗試過

Even if I wanted to

就算我真的想要變

And I can’t change, even if I tried

我無法改變 就算我真的嘗試過

Even if I wanted to

就算我真的想要變

My love, my love, my love, my love

我的愛 我的愛 我的愛 我的愛

She keeps me warm, she keeps me warm

她讓我感到溫暖 她讓我感到溫暖

She keeps me warm, she keeps me warm

她讓我感到溫暖 她讓我感到溫暖

 


I’m not crying on Sundays, I’m not crying on Sundays

我不會在星期日哭泣 我不會在星期日哭泣

I’m not crying on Sundays, I’m not crying on Sundays

我不會在星期日哭泣 我不會在星期日哭泣

Love is patient, love is kind

愛需要耐心 愛需要仁慈

Love is patient, love is kind

愛需要耐心 愛需要仁慈

Love is patient, love is kind

愛需要耐心 愛需要仁慈

Love is patient, love is kind

愛需要耐心 愛需要仁慈

My love, my love, my love, my love

我的愛 我的愛 我的愛 我的愛

She keeps me warm, she keeps me warm

她讓我感到溫暖 她讓我感到溫暖

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()