close

 

不知道大家知不知道R5這個團體呢?

我相信你們對Ross Lynch一定不陌生啦~

這是他和他的兄弟姊妹一起組成的樂團喔!!

這首歌超好聽的!!!

他們還有一首Pass Me By也超好聽!!不過有人先翻所以我就不翻了XDD

 

Loud

 

 

Looking for the one tonight

今晚我在尋找我的真命天女

But I can't see you

但我卻看不見妳

Cause I'm blinded by all the lights, ooh

因為我被那些亮光蒙蔽了雙眼 喔~

And I can never get it right

我永遠無法明白這些事

I need a breakthrough

我需要一個突破性發展

Why are you so hard to find? ooh

為什麼妳這麼難找到? 喔~


I've been searching every city

我找遍了每座城市

Never giving up

一直沒有放棄

'Til I find my angel

直到我找到我的天使

Diamond in the rough

我那未經雕琢的鑽石

Looking for a signal

我正在尋找一個信號

Baby turn it up tonight

寶貝 今晚大聲唱出來


Come on get loud loud let it out

來吧 大聲喊出來 

Shout it out from the rooftops

直到我們把屋頂掀開

Come on get loud 'til they shut us down.

來吧 大聲點 直到他們要我們閉嘴

Come on get loud loud let it out

來吧 大聲喊出來

Show me everything that you've got

讓我看看妳有多少能耐

Come on get loud loud I need you now

來吧 大聲喊出來 我現在就需要妳

Baby let me hear it loud

寶貝 讓我聽見妳大喊


Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶 


Looking for the light to shine

我在尋找那閃亮的光

To start a fire

能讓我點燃火焰

Girl I'll be the first in line ooh

女孩 我會排在妳追求者隊伍的第一個 喔~

And baby when our stars align

寶貝 當我們的星星排成一線

We can't get no higher

我們不能再攀的更高了

You just give me a sign

我只需要妳給我個暗號 

 

Come on get loud loud let it out

來吧 大聲喊出來 

Shout it out from the rooftops

直到我們把屋頂掀開

Come on get loud 'til they shut us down.

來吧 大聲點 直到他們要我們閉嘴

Come on get loud loud let it out

來吧 大聲喊出來

Show me everything that you've got

讓我看看妳有多少能耐

Come on get loud loud I need you now

來吧 大聲喊出來 我現在就需要妳

Baby let me hear it loud

寶貝 讓我聽見妳大喊


Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa

吶 吶 吶 吶 吶 吶  

 

Na Na Na Na Na Naa 

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 

 

I've been looking for the one tonight

今晚我在尋找我的真命天女

 

Come on get loud loud let it out 

來吧 大聲喊出來 

Shout it out from the rooftops 

直到我們把屋頂掀開

Come on get loud 'til they shut us down. 

來吧 大聲點 直到他們要我們閉嘴

Come on get loud loud let it out 

來吧 大聲喊出來

Show me everything that you've got 

讓我看看妳有多少能耐

Come on get loud loud I need you now 

來吧 大聲喊出來 我現在就需要妳

Baby let me hear it loud 

寶貝 讓我聽見妳大喊


Na Na Na Na Na Naa
 

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa 

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 

 


Baby let me hear it loud

寶貝 讓我聽見妳大喊

 

 

Na Na Na Na Na Naa  

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa  

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa  

吶 吶 吶 吶 吶 吶  

Baby let me hear it loud 

寶貝 讓我聽見妳大喊 

 

Na Na Na Na Na Naa   

吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na Na Na Na Na Naa   

吶 吶 吶 吶 吶 吶 

 

I've been looking for the one tonight

今晚我在尋找我的真命天女

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()