這位男歌手是第一位美國公開出櫃的鄉村男歌手喔!!

聲音超棒的!!而且身材有夠好 <3

這首歌超好聽的~~可惜不是美好結局:(

不過Steve的第二首單曲就很歡樂囉!!之後有空會翻~

以下僅為個人想法

我真的非常佩服他的勇氣!!!

其實我個人是支持同性婚姻的~

兩個人相愛為什麼不能在一起呢??

我之前看過一段影片,是一個女孩在一個是否通過同性婚姻的法庭上發言

她只問了個問題"我們不需要爸爸或是媽媽?"

現場的官員沒一個回答的出來,不過如果是我,

我肯定回她:"請問,有人說男生不能做好媽媽的工作,或是女生不能做好爸爸的工作嗎?"

我真的不懂,這有什麼好反對的?!相愛不就是應該要在一起嗎?

 

All-American Boy

 

 

Ripped Jeans, only drinks whiskey 

穿著破洞牛仔褲 只喝了威士忌

I find him by the fire while his girl was getting frisky, ohh 

我在火堆旁找到他 而他和女朋友正在互相嬉鬧 喔~

I say we go this road tonight 

我說 今晚我們在這條路上散步吧


He smiles, his arms around her 

他微笑著 雙臂環抱著她

But his eyes are holdin me, just a captive to his wonder, ohh 

但他的雙眼緊抱著我 我被他的眼神俘虜 喔~

I say we go this road tonight 

我說 今晚我們在這條路上散步吧


Now I know that that's your girl, I mean no disrespect 

現在我知道 她就是你的女友 我沒有冒犯的意思

The way that shirt hugs you chest boy, I just won't forget 

但那件襯衫掛在你胸前的方式 男孩 我就是無法忘懷

I'll be sittin here, drinking my whiskey 

我會獨自坐在這 喝著我的威士忌

I won't say goodnight unless I think ya might miss me, ohh 

我不會對你說晚安 除非我覺得你也許會同樣想著我 喔~


Be my All-American boy tonight 

今晚 當我唯一的美國男孩

Where everyday's the 4th of July 

在這每天都像是國慶日

It's alright, alright 

一切都沒事 都沒事

And we can keep this up till the morning light 

我們可以保持這樣 直到早晨曙光乍現

And you can hold me deep in your eyes 

你可以在眼底深處緊緊抱著我

And it's alright, alright 

一切都沒事 都沒事

So be my, be my 

成為我的 成為我的

My All-American boy 

我唯一的美國男孩


Ripped jeans, tight shirt 

穿著破洞牛仔褲和緊身襯衫

He lights a cigarette you know I'm glad that she can't stand it, ohh 

他點了一根煙 你知道我很慶幸她不能忍受那種味道 喔~

I drink the moonlight from his eyes 

我從他的雙眼飲下月光


Now hold there, just a moment 

現在 停在那裡 只要一下就好

I want to take this in now we don't need no photo of it, no 

我想要留住這一瞬間 但我們不需要用相機拍

We should go this road tonight 

今晚我們應該沿著這條路散步


Now I know that that's your girl, and I don't give a damn 

現在我知道她就是你的女友 但我一點也不在乎

She's been cursin and cryin, she don't know what she has 

她一邊咒罵一邊大哭 她根本不知道她已經擁有什麼

So I'll be, sittin here, tryin hold down my whiskey, 

所以我會就這樣獨自坐在這 試著拿穩我的威士忌

You tell your girl good night cause somebody'd like to kiss me, ohh 

你對你的女友道晚安 因為有人想要吻我 喔~

  

Be my All-American boy tonight 

今晚 當我唯一的美國男孩

Where everyday's the 4th of July 

在這每天都像是國慶日

It's alright, alright 

一切都沒事 都沒事

And we can keep this up till the morning light 

我們可以保持這樣 直到早晨曙光乍現

And you can hold me deep in your eyes 

你可以在眼底深處緊緊抱著我

It's alright, alright 

一切都沒事 都沒事

So be my, be my 

成為我的 成為我的

My All-American boy 

我唯一的美國男孩

 


Of all the girls and boys to look my way 

所有女孩跟男孩都看著我

Ain't nobody ever hit me this way 

從來沒有人讓我有這種感覺

So won't you come back with me 

所以 你何不回到我身邊

And lay with me a while 

然後和我躺在一起呢?


I'm gonna wrestle you out of them clothes, 

我要扯下你身上的衣服

Leave that beautiful body exposed, 

讓那完美的胴體裸露出來

And you can have my heart and my soul and my body... 

你可以擁有我的心,我的靈魂和我的身體

Oh be mine 

喔~ 成為我的


And be my All-American boy tonight 

今晚 當我唯一的美國男孩

Baby you light my fire 

寶貝 你點燃了我的愛火

I'll make you feel alright, alright! 

我會讓你覺得一切都沒事 都沒事!

 

And we can keep this up till the morning light  

我們可以保持這樣 直到早晨曙光乍現

And you can hold me deep in your eyes  

你可以在眼底深處緊緊抱著我

It's alright, alright  

一切都沒事 都沒事

So be my, be my  

成為我的 成為我的

Just, be my, be my... 

只要成為我的 成為我的

My All-American boy

我唯一的美國男孩 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()