網友委託翻譯~

很好聽的歌,歌詞也很棒!!

Hunter的聲音很讚呢~

這禮拜假日只有一天,可能沒辦法把所有委託的歌都翻完

下禮拜四天連假應該就可以全部翻完了:)

Sorry讓各位久等了!!

 

What You Gonna Do

 

 

Who wakes you in the morning comes, 

是誰在早晨來臨時搖醒妳?

Who calls you every late night

是誰每天半夜打電話給妳?

Who comforts you when you're in need,

是誰在妳遇到困難時安慰妳?

Who always tries to treat you right

是誰總是試著對妳好一點?

Who gives you all he has to give,

是誰給妳他所擁有的一切?

Who would dedicate his heart to you

是誰會永遠愛著妳,不離不棄?

Who fulfills all his promises

是誰履行了他對妳的所有承諾?

And who sees the good in you

而又是誰看見了妳所有的優點?


Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦

Oh and where you gonna go when there's nobody home

喔 當沒有人在家時妳該去哪裡

And who's gonna love you when you're all alone

當妳孤單一人時 誰會愛著妳

Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦

Yeah what you gonna do when I'm gone

耶 等我離開後妳該怎麼辦

I just wanna know

我只是想要知道

 


Who cries knowing you don't care

是誰在明白妳根本不在乎時哭泣?

And who worries what the future holds

是誰會去擔心未來將會如何發展?

Who fears the road ahead

是誰會害怕前方的路途長什麼樣?

And who's heart is turning into stone

是誰的心絕望到變成了石頭?

Who prays for your safe return

是誰會為妳祈禱著平安歸來?

And who misses you when you're away

誰會在妳離開時想念著妳?

Who's tired of empty promises

是誰已經對空虛的諾言感到疲憊?

And who's tired of all the games you play

而又是誰對妳玩的一場場遊戲感到厭煩? 

 

Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦

Oh and where you gonna go when there's nobody home

喔 當沒有人在家時妳該去哪裡

And who's gonna love you when you're all alone

當妳孤單一人時 誰會愛著妳

Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦

I just wanna know what you gonna do what you gonna do when I'm gone

我只是想要知道 等我離開後 妳該怎麼辦 妳會怎麼做

Tell me what you gonna do

告訴我 妳該怎麼辦

 

 

Tell me what you gonna do when I'm gone 

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦 

Oh and where you gonna go when there's nobody home 

喔 當沒有人在家時妳該去哪裡

And who's gonna love you when you're all alone, when you're all alone

當妳孤單一人時 誰會愛著妳 當妳孤單一人時

Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳該怎麼辦

Oh what you gonna do when I'm gone

喔 等我離開後妳該怎麼辦

I just wanna know, when I'm gone

我只是想知道 當我離開時


When there's no one home and you're all alone

當家裡沒人 妳孤單一人時

Will you be just be fine alone or will you cry when I'm gone

妳會自己過的很好 或是妳會為了我的離開而哭泣

Wanna know wanna know

我想要知道 我想要知道

Oooohhh what you gonna do when I'm gone

喔~ 等我離開後妳該怎麼辦

Tell me what you gonna do when I'm gone

告訴我 等我離開後妳會怎麼做

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()