網友委託翻譯~

這首歌超好聽!!而且歌詞好棒!!

非常的抒情呢~~

 

I Wanted You

 

Lately I've been thinking about what I can do

最近我一直在想我究竟能怎麼做
I've been stressing to fall back in love with you

我一直被強迫著重新愛上你
I'm so sorry that I couldn't follow through

我很抱歉我不能堅持到底
But I can't go on this way. I've got to stop it babe

但我不能再這樣下去 我必須停止一切 寶貝
You've been wonderful in all that you can be

你確實是個很完美的男人
But it hurts when you say that you understand me

但當你說你了解我時 真的讓我很心痛
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I

所以請相信我 我,我很抱歉 我,我很抱歉 我,我

I wanted you to be there when I fall

我想要你在我墜落時接住我
I wanted you to see me through it all

我想要你看著我度過這一切
I wanted you to be the one I loved

我想要你成為我愛的那個人
I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你
I wanted you to hold me in my sleep

我想要你在我睡著時抱住我
I wanted you to show me what I need

我想要你告訴我我需要什麼
I wanted you to know just how down deep

我想要你明白我陷的有多深
I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你

I've been pushing hard to open up the door

我逼著自己把門打開
Trying to take us back to where we were before

試著把我們變回最初的模樣
But I'm done. I just can't do this anymore

但我受夠了 我真的無法再繼續下去
'Cuz we can't be mended, so let's stop pretending now

因為我們不可能再回到原樣 所以現在都停止假裝了吧
We've been walking around in circles for some time

我們一直在原地繞著圈子
And I think we should head for the finish line

我認為我們該走向終點了
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I

所以請相信我 我,我很抱歉 我,我很抱歉 我,我

I wanted you to be there when I fall

我想要你在我墜落時接住我
I wanted you to see me through it all

我想要你看著我度過這一切
I wanted you to be the one I loved

我想要你成為我愛的那個人
I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你
I wanted you to hold me in my sleep

我想要你在我睡著時抱住我
I wanted you to show me what I need

我想要你告訴我我需要什麼
I wanted you to know just how down deep

我想要你明白我陷的有多深
I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你


I, I  I'm so sorry baby

我,我 我很抱歉 寶貝
But I, I.. I gotta pack up and leave

但我,我 我必須整理好一切並離開
But I, I'll always remember how we came close

但我,我會永遠記得從前的我們有多相愛
To being how I wanted to be

在我腦海中築出理想中的樣子
I wanted you baby

我想要你 寶貝
I wanted you
我想要你

 

I wanted you to be there when I fall

我想要你在我墜落時接住我

I wanted you to see me through it all

我想要你看著我度過這一切

I wanted you to be the one I loved

我想要你成為我愛的那個人

I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你

I wanted you to hold me in my sleep

我想要你在我睡著時抱住我

I wanted you to show me what I need

我想要你告訴我我需要什麼

I wanted you to know just how down deep

我想要你明白我陷的有多深

I wanted you, I wanted you

我想要你 我想要你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()